Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Oznaczenie gracza kolorem - zrobienie pluginu z kodu


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 31.01.2015 09:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kalyente

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2015 09:07

Witam, w pewnym silniku znalazłem kod do oznaczania gracza kolorem, chciałbym zrobić z niego plugin, aczkolwiek nie wiem jak.
 

public ColorMenu(id) {
        new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
        menu_additem(sub, "Czerwony")
        menu_additem(sub, "Niebieski")
        menu_additem(sub, "Bialy")
        menu_additem(sub, "Zielony")
        menu_additem(sub, "Zolty")
        menu_additem(sub, "Rozowy")
        menu_additem(sub, "Blekitny")
        menu_additem(sub, "Usun kolor")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, sub)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
                return PLUGIN_HANDLED
        if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
                switch(item) {
                        case 0: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 1: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 2: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 3: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 4: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 5: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 6: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 7: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 9: return PLUGIN_HANDLED
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 31.01.2015 09:22

Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz  wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Kalyente

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2015 09:29

Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz  wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.

 

Nie za bardzo wiem, które biblioteki mam dodać oraz nie wiem jak wywołać funkcję public ColorMenu(id)


  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 31.01.2015 09:42   Najlepsza odpowiedź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Kalyente

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2015 10:14

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html

 

 

dziękuje  :wub: a mógłbyś jeszcze zrobić żeby tylko prowadzący mógł używać tej komendy?


  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 31.01.2015 10:17

Dodaj

#include <jailbreak>

 

Potem w tym miejscu

	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED; 

zamień na

	if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id)
		return PLUGIN_HANDLED;

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Kalyente

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2015 10:26

 

Dodaj

#include <jailbreak>

Potem w tym miejscu

	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED; 

zamień na

	if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id)
		return PLUGIN_HANDLED;

Dziękuje Ci serdecznie :) Można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych