Otóż chodzi o to że po zdobyciu lvla dostaje się do rozdania punkty. Można je dodać do Hp, inta, wytrzymałości oraz kondycji. Chcę aby zamiast inteligencji można bylo dodawac "obrażenia". Nie mam pojecia gdzie to się modyfikuje, proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 06.01.2015 18:17
#3
Napisano 11.01.2015 12:12
Mogę się mylić ale jemu chodzi o to żeby były w każdej klasie zadawane standardowe obrażenia+int. Mi też się to przyda
@Edit:
W sma klasy znajdź
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); lub cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
To jest w public TakeDarmage
i zależnie od tego którą linię ty masz to zmieniasz:
-darmage+1.0, 0.0 // o ile się nie mylę to 1.0 to dmg podstawowe broni a 0.0 to obrażenia zależne od inta.
35.0, 0.2 // tak jak wyżej, obrażenia podstawowe i obrażenia zależne od inta.
Użytkownik przenow2 edytował ten post 11.01.2015 12:31
#4
Napisano 11.01.2015 12:48
Nie zdążyłem edytować teraz znalazłem http://amxx.pl/topic...z-inteligencją/
#5
Napisano 14.01.2015 06:51
Tak, chcę usunąć inteligencję, dodać dmg które daje % dmg z broni i chciałbym aby dodać 2'gi perk .1. Jezeli dobrze zrozumialem to chcesz by usunac statystyke inteligencja i zastapic ja statystyka obrazenia?
2. Jaki efekt ma dawac ta statystyka (dodatkowe obrazenia, procent obrazen czy co).
Proszę o pomoc i dziękuję.
#6
Napisano 16.01.2015 20:35
Sprawdz.
1. Zamienilem tylko zmienne odpowiadajace za inteligencje i usunalem obrazenia od inteligencji. Przypisalem tez % obrazen od obrazen, by go zmienic szukasz
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))
i ustawiasz zamiast 0.003 przelicznik jaki chcesz.
2. Jak chcesz przypisac na start obrazenia dla gracza to przypisujesz tak samo jak inteligencje, poniewaz natywy zostawilem bez zmian, poniewaz trzeba by zmieniac je w plikach include a z tym moglbys miec problem (chodz oczywiscie jak chcesz to to tez moge poprawic, by zamiast inteligencji_gracza rejestrowalo sie w klasie obrazenia_gracza).
3. Jak chcesz zadac obrazenia np z rakietek itp to zamiast cod_inflict_damage uzywasz ExecuteHam. Czyli np:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 40.0, 1);
Powyzsza funkcja zada 40 obrazen ofierze.
4. Tu masz poradnik jak zrobic 2 perki http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/
Załączone pliki
#7
Napisano 22.01.2015 21:11
Bóg zapłać window Bardzo dziękuje, ide testować.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych