Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Zmiana statystyk (silnik)

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.01.2015 18:17

Otóż chodzi o to że po zdobyciu lvla dostaje się do rozdania punkty. Można je dodać do Hp, inta, wytrzymałości oraz kondycji. Chcę aby zamiast inteligencji można bylo dodawac "obrażenia". Nie mam pojecia gdzie to się modyfikuje, proszę o pomoc. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.01.2015 19:08

1. Jezeli dobrze zrozumialem to chcesz by usunac statystyke inteligencja i zastapic ja statystyka obrazenia?

2. Jaki efekt ma dawac ta statystyka (dodatkowe obrazenia, procent obrazen czy co).


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.01.2015 12:12

Mogę się mylić ale jemu chodzi o to żeby były w każdej klasie zadawane standardowe obrażenia+int. Mi też się to przyda :)

 

@Edit:

 

W sma klasy znajdź 

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

lub 

cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

To jest w public TakeDarmage

 

i zależnie od tego którą linię ty masz to zmieniasz:

-darmage+1.0, 0.0  // o ile się nie mylę to 1.0 to dmg podstawowe broni a 0.0 to obrażenia zależne od inta.

35.0, 0.2  // tak jak wyżej, obrażenia podstawowe i obrażenia zależne od inta.


Użytkownik przenow2 edytował ten post 11.01.2015 12:31

  • +
  • -
  • 0

#4 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.01.2015 12:48

Nie zdążyłem edytować :/ teraz znalazłem http://amxx.pl/topic...z-inteligencją/


  • +
  • -
  • 0

#5 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.01.2015 06:51

1. Jezeli dobrze zrozumialem to chcesz by usunac statystyke inteligencja i zastapic ja statystyka obrazenia?
2. Jaki efekt ma dawac ta statystyka (dodatkowe obrazenia, procent obrazen czy co).

Tak, chcę usunąć inteligencję, dodać dmg które daje % dmg z broni i chciałbym aby dodać 2'gi perk .
Proszę o pomoc i dziękuję.
  • +
  • -
  • 1
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.01.2015 20:35

Sprawdz.

 

1. Zamienilem tylko zmienne odpowiadajace za inteligencje i usunalem obrazenia od inteligencji. Przypisalem tez % obrazen od obrazen, by go zmienic szukasz

damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))

i ustawiasz zamiast 0.003 przelicznik jaki chcesz.

 

2. Jak chcesz przypisac na start obrazenia dla gracza to przypisujesz tak samo jak inteligencje, poniewaz natywy zostawilem bez zmian, poniewaz trzeba by zmieniac je w plikach include a z tym moglbys miec problem (chodz oczywiscie jak chcesz to to tez moge poprawic, by zamiast inteligencji_gracza rejestrowalo sie w klasie obrazenia_gracza).

 

3. Jak chcesz zadac obrazenia np z rakietek itp to zamiast cod_inflict_damage uzywasz ExecuteHam. Czyli np:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 40.0, 1);

Powyzsza funkcja zada 40 obrazen ofierze.

 

4. Tu masz poradnik jak zrobic 2 perki http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.01.2015 21:11

Bóg zapłać window :) Bardzo dziękuje, ide testować.


  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych