Wyjęty z pluginu
new Float:oring[3] pev(ent, pev_origin, oring) entity_set_aim(ent, oring)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź NiczegoWinien, 10.01.2015 19:15
Uzylem tego
new Float:oring[3] pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera entity_set_aim(ent, oring)
I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.
dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.
Przejdź do postuNapisano 08.01.2015 07:56
Wyjęty z pluginu
new Float:oring[3] pev(ent, pev_origin, oring) entity_set_aim(ent, oring)
Napisano 08.01.2015 21:46
Uzylem twoje kodu i nadal zero efektu. Stojac przed modelem patrzy sie na mnie. Lecz gdy go stworze bedąc za nim to widze jego "plecy". Nie przekreca sie do mnie przodem ;/
Napisano 09.01.2015 01:05
Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.
Kurde... Taki błąd
zamiast ent w pev daj id.
new Float:oring[3] pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera entity_set_aim(ent, oring)
Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 09.01.2015 01:08
Napisano 09.01.2015 20:11
Ehhh ;/ ciagle nic. Teraz obraca sie wokol swojej osi. Moze po prostu trzeba pobrac anglesy gracza i ustawic je takie same dla enta tylko ze w przeciwnym kierunku.
Napisano 09.01.2015 22:32
Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.
Kurde... Taki błąd
zamiast ent w pev daj id.
new Float:oring[3] pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera entity_set_aim(ent, oring)Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu
new Float:target_origin[3], aiming_origin; pev(owner, pev_origin ,target_origin) pev(ent, pev_origin ,aiming_origin) // nie obchodzi nas 3 współrzędna (wysokość) ani ownera, ani entu, ponieważ ent ma się obracać tylko w jednej płaszczyźnie target_origin[2] = 0.0 aiming_origin[2] = 0.0 new Float:aiming_angles[3] = {0.0, 0.0, 0.0} aiming_angles[0] = xs_vec_angle(target_origin, aiming_origin) // Jeśli ent będzie się patrzył w drugą stronę, zamień parametry miejscami set_pev(ent, pev_angles, aiming_angles)Jeśli byt będzie się obracał w złym wymiarze (do góry/w dół lub się przechylał na boki) to spróbuj w przedostatniej linii zmienić współrzędną, bo nie wiem dokładnie który kąt odpowiada za którą płaszczyznę, ale wg logiki pierwszy z brzegu powinien odpowiadać za XY, dalsze za XZ i YZ. Ale może być coś inaczej
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 09.01.2015 23:26
Dodalem twoj kod. Poprawilem bledy, sprawdzilem i nie zadzialalo.Zmienilem parametry miejscami i dalej nic. Ent patrzy tylko w jedna strone.
Napisano 09.01.2015 23:54
Daj kod tworzenia enta.
Napisano 10.01.2015 00:02
public Stworz(id,foorigin[3]) { new Float:CoreOrigin[ 3 ]; IVecFVec(foorigin,CoreOrigin); new Entity = create_entity( "env_sprite" ); entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" ); entity_set_model ( Entity, "models/xxx.mdl" );; entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 ); set_pev(Entity,pev_owner,id) entity_set_origin( Entity, CoreOrigin ); entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 ); DispatchSpawn( Entity ); }
proszę.
Napisano 10.01.2015 01:12
Zamiast "env_sprite"daj "info_target"
Napisano 10.01.2015 19:15 Najlepsza odpowiedź
Uzylem tego
new Float:oring[3] pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera entity_set_aim(ent, oring)
I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.
dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.
Napisano 11.01.2015 15:11
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych