Witam mógłby mi ktoś pomóc bo chce zrobić funkcje która zmieni model broni na każdej zakończonej rundzie (chodzi o to gdy przeżyjemy )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.01.2015 18:08
Witam mógłby mi ktoś pomóc bo chce zrobić funkcje która zmieni model broni na każdej zakończonej rundzie (chodzi o to gdy przeżyjemy )
Napisano 02.01.2015 06:36
Napisano 02.01.2015 15:33
If you can dream it, you can do it.
Napisano 02.01.2015 15:36
HMm pomożesz?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1); } public plugin_precache() { precache_model("models/v_crowbar.mdl"); precache_model("models/p_crowbar.mdl"); } public Koniec_Rundy() { is_user_alive(index) static dummy[33] get_msg_arg_string(2, dummy, 32) if(contain(dummy,"win") != -1) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_crowbar.mdl"); set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_crowbar.mdl"); } }
Użytkownik XXL edytował ten post 02.01.2015 15:46
Napisano 02.01.2015 16:08
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ // Sprawdź przedtym broń gracza, model broni, etc. } } }
If you can dream it, you can do it.
Napisano 02.01.2015 22:11
Dobra nakieruj mnie dalej bo chce własnie aby zmieniał model noża gdy ktoś go ma w ręce jeśli nie to nic nie robi i nie wiem co robić
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ new wpn = read_data(2) if(gwpn == CSW_KNIFE){ set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_crowbar.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "modelsl/p_crowbar.mdl") } } } }
Użytkownik XXL edytował ten post 02.01.2015 22:14
Napisano 02.01.2015 22:17
Stwórz sobie jeszcze jedną zmienną, która będzie się ustawiała na końcu rundy i wtedy sprawdzaj w evencie curweapon lub innym tam dowolnym, czy ta zmienna jest na true, bo co z tego, że ustawiasz model na koniec rundy.
@edit
ewentualnie sformatuj dawanie modeli już w innej funkcji i najzwyczajniej ją wywołaj.
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 02.01.2015 22:46
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 03.01.2015 08:36
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new g_NewWeapon[33]; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i); if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){ g_NewWeapon[i] = true; set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl); set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl); } } else{ g_NewWeapon[i] = false; } } }
If you can dream it, you can do it.
Napisano 03.01.2015 14:39
Teraz tylko zarejestruj zmianę broni gracza, sprawdzaj tam czy g_NewWeapon[id] == true i wtedy podmień model broni
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new g_NewWeapon[33]; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i); if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){ g_NewWeapon[i] = true; set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl); set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl); } } else{ g_NewWeapon[i] = false; } } }
Nie rozumiem
Napisano 03.01.2015 14:57
Nie rozumiem
To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.
Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 03.01.2015 15:26
Nie rozumiem
To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.
Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.
Człowieku weź się strać jak masz takie głupoty pisać specjalnie napisałem sobie taki temat i nie proszę o gotowca tylko proszę o tłumaczenie krok po kroku jak mi to
speedskill tłumaczy bo chce to chociaż w 1% zrozumieć aby samemu dalej coś robić bo widzę twój poziom "albo złóż zlecenie płatne." Ty byś tylko sprawdzał czy się money zgadza. W końcu po coś jest te amxx.pl?
Dobra zamknijcie ten temat bo nie ma sensu dalej tego prowadzić z takim tokiem myślenia nigdy tego nie zrozumiem, dzięki speedskill za poświęcony czas
Użytkownik XXL edytował ten post 03.01.2015 15:28
Napisano 03.01.2015 15:34
Nie rozumiem
To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.
Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.
Człowieku weź się strać jak masz takie głupoty pisać specjalnie napisałem sobie taki temat i nie proszę o gotowca tylko proszę o tłumaczenie krok po kroku jak mi to
speedskill tłumaczy bo chce to chociaż w 1% zrozumieć aby samemu dalej coś robić bo widzę twój poziom "albo złóż zlecenie płatne." Ty byś tylko sprawdzał czy się money zgadza. W końcu po coś jest te amxx.pl?
Dobra zamknijcie ten temat bo nie ma sensu dalej tego prowadzić z takim tokiem myślenia nigdy tego nie zrozumiem, dzięki speedskill za poświęcony czas
Nie zrozumiesz tego, dopóty, dopóki sam nie zaczniesz czytać poradników, tutoriali. O monety mi nie chodzi, bo zarabiam sobie wystarczająco dużo, ale do czegoś ten dział służy.
http://amxx.pl/topic...go-fd/?p=673943
A wszystko masz wytłumaczone w tym temacie. http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
Wystarczy poszukać.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych