Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"czy da się" użyć rotacji na bbox'ie bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 09.01.2015 17:23

Moim zdaniem pierwszy błąd jest w teksturowaniu bytu spritem. Nie możesz rozwiązać tego modelem? Nic dziwnego, że nie działał moduł który podrzuciłem, bo wymagane są rzeczywiste hitboxy bytu.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#22 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.01.2015 23:56

Sprawdze jak byt zachowa się podczas teksturowania modelem, i dam znać.


  • +
  • -
  • 0

#23 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.01.2015 00:39

// nie moge edytować.

To samo. Może komuś pomoże info, iż pev_solid = SOLID_SLIDEBOX


  • +
  • -
  • 0

#24 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 10.01.2015 10:06

uzyj SOLID_BBOX albo SOLID_BSP.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#25 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.01.2015 13:26

Przy bbox jest to samo, a box zaraz sprawdzę.

//To samo.

 

Jak zrobić to w oparciu na BSP ? Podesłał by ktoś odpowiednie pliki ?


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 10.01.2015 13:45

  • +
  • -
  • 0

#26 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.01.2015 00:54

Solid BSP mają byty stworzone podczas tworzenia mapy (tylko te solidne) i używanie tej wartości, przynajmniej w moim przypadku, sprawiało jedynie problemy.


  • +
  • -
  • 0

#27 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.01.2015 01:18

Problemy ja rozkminie (jak zresztą wiele innych "niemozliwych" rzeczy ;) ), ale chodzi o sam sposób...


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych