Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DeathRun

Wgrywam klasę na DR i jej nie ma ..

deathrun

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damianxpl01

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.12.2014 13:56

Otóż wygenerowałem sobie klasę w generatorze, wrzuciłem plik .amxx do plugins , następnie zmieniłem mu rozszeżenie na .sma , usunąłem jego zawartość i wkleiłem to :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninjaa";
new const opis[]    = "Posiada 3 skoki, mniejsza gravitacje, 1/4 z noza i 50% niewidzialnosci na nim.";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new const frakcja[] = "Premium";
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninjaa] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 155);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Następnie wrzuciłem ten plik do scryptings , dopisałem do plugins cod mod .ini  codclass_Ninjaa.amxx , zresetowałem server, zmieniłem mapę i d*pa nie ma jej o co chodzi ??


  • +
  • -
  • 0

#2 MrDjPawelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 01.01.2015 13:56

Nie dziwie sie ze nie dziala jak skompilowales klase na plik.amxx potem zmieniles go na plik.sma i zmieniles mu skrypt a potem co? znow na plik.amxx ??

 

Otóż wygenerowałem sobie klasę w generatorze, wrzuciłem plik .amxx do plugins , następnie zmieniłem mu rozszeżenie na .sma , usunąłem jego zawartość i wkleiłem to :

 

 

(faceplam) 


  • +
  • -
  • 0

76561198031353896.pngAddFriend.png


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.01.2015 06:39

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#4 Toldi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.01.2015 19:42

Matko  :facepalm2:   Najpierw musisz mieć plik .sma dopiero potem go kompilujesz na .amxx a nie zmieniać nazwy końcówek i zamieniać ich zawartość .  


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: deathrun

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych