Otóż wygenerowałem sobie klasę w generatorze, wrzuciłem plik .amxx do plugins , następnie zmieniłem mu rozszeżenie na .sma , usunąłem jego zawartość i wkleiłem to :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninjaa";
new const opis[]    = "Posiada 3 skoki, mniejsza gravitacje, 1/4 z noza i 50% niewidzialnosci na nim.";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new const frakcja[] = "Premium";
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninjaa] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 155);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	return FMRES_IGNORED;
}
Następnie wrzuciłem ten plik do scryptings , dopisałem do plugins cod mod .ini codclass_Ninjaa.amxx , zresetowałem server, zmieniłem mapę i d*pa nie ma jej o co chodzi ??


 
Dodatki SourceMod



	











