Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niewidka dla klasy w momencie gdy jest w powietrzu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 27.12.2014 15:51

Krótko, czy mozna zrobić klase która jest niewidzialna gdy jest w powietrzu ? Jakieś tam warunki ze gdy nie dotyka ziemi czy coś ( nie znam się za bardzo ;c) Jak zapisać takie coś, dodać to do klasy. Bo zakładam że jest to możliwe :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Xeane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 27.12.2014 16:00

if(FL_ONGROUND)

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

else if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

 

Może ktoś inny bardziej zrobi to lepiej ale mi takie coś do głowy wpadło 


  • +
  • -
  • 0

#3 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 27.12.2014 16:42

Zaraz po zalożeniu tematu zacząłem szukać czegoś i natrafiłem na to http://amxx.pl/topic...idzialna-klasa/Może komus się przyda. 

Powiem, że nawet pasuje mi ten kod mozna sie pobawić kiedy jak ma byc widzialy wgrałem tą jego kalse łanie śmigało ale po zmodyfikowaniu jej tutaj SMA do niej niewidzialność nie działa ;c No nwm co z tym fantem xD

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <posmv>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
#define SLASH 0
#define STAB 1
 
new gKnifeattack[ 33 ];
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
 
#define PREMIUM_LVL ADMIN_RESERVATION
 
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Wtapia sie w tlo jak malo kto";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "kamilos3311");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc/*, frakcja*/);
 
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "ham_AttackSlash");
RegisterHam( Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "ham_AttackStab");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & PREMIUM_LVL))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1); // nie słychać kroków
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/olesnica/v_knife.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
 
public FMCmdStart( id)
{
 
// Niewidzialnosc
if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
if(is_user_jumping(id)) // true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 4);
// client_print( id, print_center, "Lot" );   
}
else if(is_user_moving(id) ) // true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
// client_print( id, print_center, "Bieg" );    
}
else if(is_user_crouching(id)) // true jeżeli gracz kuca
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
// client_print( id, print_center, "Kucanie" );
}
else // gdy zadne z powyzszych
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
// client_print( id, print_center, "Nic nie robisz" );   
}
else{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
 
return FMRES_IGNORED
}
 
public ham_AttackStab( entity )
{
gKnifeattack[ pev( entity, pev_owner ) ] = STAB;
return HAM_IGNORED;
}
 
public ham_AttackSlash( entity )
{
gKnifeattack[ pev( entity, pev_owner ) ] = SLASH;
return HAM_IGNORED; 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if( get_user_weapon( idattacker ) == CSW_KNIFE && ( damagebits & ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET ) ) )
{
if( gKnifeattack[ idattacker ] == STAB )
{
cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE )
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/olesnica/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
                }
        }
}
 
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
 
        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
 
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
 
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

Użytkownik Kaski8 edytował ten post 27.12.2014 16:48

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych