Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pozycja enta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 27.12.2014 02:19

Witam, jak zmienić pozycję tego enta aby był bardziej przy ziemi ?
 
Bez nazwy.png

register_touch("CrowbarT", "worldspawn", "cr_bar_snd")
[...]
spawn_CrowbarT(id);
[...]
public cr_bar_snd(id, world)
{
new Float:v[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, v)
v[0] = (v[0] * 0.45)
v[1] = (v[1] * 0.45)
v[2] = (v[2] * 0.45)
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, v)
 
return PLUGIN_CONTINUE 
}

public spawn_CrowbarT(id)
{
        new  ent
        new Float:where[3]
       
        ent = create_entity("info_target")
        set_pev(ent, pev_classname, "CrowbarT")
        set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
        set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE)
        entity_set_model(ent, P_CrowbarT)
        pev(id, pev_origin, where)
        where[2] += 50.0;
        where[0] += random_float(-20.0, 20.0)
        where[1] += random_float(-20.0, 20.0)
        entity_set_origin(ent, where)
        where[0] = 0.0
        where[2] = 0.0
        where[1] = random_float(0.0, 180.0)
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, where)
        velocity_by_aim(id, 200, where)
        entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,where)
       
        fm_set_rendering(ent,kRenderFxGlowShell,random_num(1,255),random_num(1,255),random_num(1,255),kRenderNormal,16)
       
        return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.12.2014 05:27

where[2] += 50.0

zamień na 

where[2] += 20.0

albo jakas inną liczbe ponizej 50.0


Użytkownik grankee edytował ten post 27.12.2014 05:28

  • +
  • -
  • 0

#3 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 27.12.2014 15:30

To nie to, już sprawdzałem.

 

Zaznaczam że model, który wyrzucam to P_... więc on już naturalnie jest na ziemią ( bynajmniej tak mi się wydaje )

 

 


  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.12.2014 00:05

To co Ci podałem to zmiana pozycji przy spawnie tego enta. Innego rozwiązania nie ma. Chcesz tą pozycję zmienić później czy o co chodzi?


  • +
  • -
  • 0

#5 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 02.01.2015 03:27

Od razu przy wywalaniu lomu ma on byc nizej, to co podales to raczej wysokosc na jaka gracz rzuca lomem. Jak dam nizsza to od razu go podnosze
  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.01.2015 05:17

Daj cały kod.


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2015 10:20

jak Ci go rysuje m_eel ?


  • +
  • -
  • 0

#8 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.01.2015 11:42

 

 

set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE)

Tu lezy problem.

 

Nie podales szczegolow, ale dodatkowo moze jeszcze engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) Ci pomoze.


  • +
  • -
  • 1

#9 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 02.01.2015 17:28

Ten kod jest wyciągnięty z silnika UJBM ( drop łoma ), więcej Ci kodu nie potrzeba. Wszystkiego nie muszę dawać, najważniejsze wycinki są udostępnione.

 

@up Jakich szczegółów Ci brakuje ?

 

@DarkGL sprawdzę i dam znać

 


  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#10 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 02.01.2015 17:32

 engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent) 

Tak jak Ci napisał kolega wyżej, spróbuj tego.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.01.2015 04:47


Ten kod jest wyciągnięty z silnika UJBM ( drop łoma ), więcej Ci kodu nie potrzeba. Wszystkiego nie muszę dawać, najważniejsze wycinki są udostępnione.

 

Skoro jesteś tak dobry, że wiesz lepiej ile kodu mi jest potrzebne i co jest najważniejsze, to czemu prosisz o pomoc nas niewiedzących co nam do pomocy potrzebne?

 

 

Po zetknięciu z mapą ent się odbija zmieniając wektor w danym kierunku, po czym jego wielkość jest mnozona przez 0.45 czyli zmniejszana lekko wiecej niz o polowe, po ilus odbiciach bedzie to tak malo, ze zostanie zaokraglone do 0, a ent sie zatrzyma. Natomiast et bedzie przelatywal przez enty nie bedace czescia mapy, np skrzynki na bs, itd.

Rzecz w tym, ze nie jest przy spawnie ustalona jego wielkosc (tego enta) i nie mozna stwierdzic w ktorym momencie ent sie odbija. 


  • +
  • -
  • 0

#12 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 03.01.2015 09:37

Wiem, ze wiecej nie potrzeba. Wiecej kodu zwiazanego z tym nie ma.
Fakt, po skasowaniu funkcji cr_bar_snd om skacze jak kangurek ;)

Zmienilem mnozenie v[1] i jest on troszke nizej, mecz gdy dam calkiem 0 to on skacze tj po skasowaniu calej funkcji
  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.01.2015 19:59

Napisałem Ci, że nie jest w kodzie ustalona wielkość entu więc nie wiem na jakiej podstawie jest mu nadana, pewnie silnik sobie jakoś radzi, albo nadaje mu automatycznie na nieznanych nam zasadach, albo na podstawie wielkości modelu, czort wie.

 

Włącz pełne obrysowanie w m_eel i zobacz, zrób screena entu jak już przestanie się ruszać i wrzuć nam go tutaj. Dodatkowo spisz takie rzeczy jak size, mins maxs absmin absmax i też nam je tutaj podaj.


Użytkownik grankee edytował ten post 03.01.2015 19:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych