Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowy exp po zabiciu gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.12.2014 22:58

Siemanko, mam problem ponieważ nie działa mi dodatkowe HP za zabicie, piszę sobie plugin gildię no i dodałem umiejętność dodatkowy exp za zabicie, no ale niestety coś nie działa jak powinno.

 

Kawałek kodu

public Death()
{
	new attacker = read_data(1);
	
	new aData[ GildiaInfo ];
	
	new xpp = cod_get_user_xp(attacker)
	new KILL_EXP = aData[ GildiaEXP ]
	cod_set_user_xp(attacker, xpp + KILL_EXP)
	ColorChat(attacker, RED, "%i expa ", get_pcvar_num( KILL_EXP ))

}

lub ten

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	new aData[ GildiaInfo ];
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
	cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + aData[ GildiaEXP ] );
	ColorChat(kid, NORMAL, "dostales + %i expa", aData[ GildiaEXP ] );
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

oba mają taki sam skutek czyli po zabiciu kogoś informacja dostałeś + 0 expa..... Nie wiem o co chodzi.


  • +
  • -
  • 0

#2 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:361
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 15.12.2014 23:45

Nie dziwie Ci się, że zmienna wynosi 0 , ponieważ nie wczytałeś do niej żadnej wartości.


  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.01.2015 09:09

Nie dziwie Ci się, że zmienna wynosi 0 , ponieważ nie wczytałeś do niej żadnej wartości.

 

 

No skoro mam taki kod

		case 2:
		{
			if( aData[ GildiaEXP ] == get_pcvar_num( g_pPoziomEXP ) )
			{
				ColorChat( id, NORMAL, "%s maxymalny poziom tej umiejetnosci", gPrefix  );
				MenuUmiejetnosci( id );
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			new iOrdery = cod_get_user_Ordery(id) - get_pcvar_num( g_pKosztEXP );
			
			if( iOrdery < 0 )
			{
				ColorChat( id, NORMAL, "%s Nie masz wystarczajacej ilosci Orderow", gPrefix );
				MenuUmiejetnosci( id );
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			aData[ GildiaEXP ]++;
			
			cod_set_user_Ordery(id, iOrdery);
		}

W innych umiejętnościach z tej samej opcji skorzystałem i działa ale tutaj coś nie hallo


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.01.2015 09:56

new aData[ GildiaInfo ];

 

 

 

w tym przypadku przecież Tworzysz zmienną od zera. Ona nie ma nic. 


radim (12.01.2015 13:20):
przecież* :*

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:361
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 13.01.2015 20:48

Z racji tego , że napisałem inny plugin. Tego jako podstawę klanów nie polecam, stracisz tylko dużo godzin na kod...

		new aData[ GangInfo ];
		ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );

		Wtedy już możesz użyć np aData[ GangHP ]

  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych