Siemanko, mam problem ponieważ nie działa mi dodatkowe HP za zabicie, piszę sobie plugin gildię no i dodałem umiejętność dodatkowy exp za zabicie, no ale niestety coś nie działa jak powinno.
Kawałek kodu
public Death() { new attacker = read_data(1); new aData[ GildiaInfo ]; new xpp = cod_get_user_xp(attacker) new KILL_EXP = aData[ GildiaEXP ] cod_set_user_xp(attacker, xpp + KILL_EXP) ColorChat(attacker, RED, "%i expa ", get_pcvar_num( KILL_EXP )) }
lub ten
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) new aData[ GildiaInfo ]; if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE; if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)) cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + aData[ GildiaEXP ] ); ColorChat(kid, NORMAL, "dostales + %i expa", aData[ GildiaEXP ] ); return PLUGIN_CONTINUE; }
oba mają taki sam skutek czyli po zabiciu kogoś informacja dostałeś + 0 expa..... Nie wiem o co chodzi.