Siemanko, mam problem ponieważ nie działa mi dodatkowe HP za zabicie, piszę sobie plugin gildię no i dodałem umiejętność dodatkowy exp za zabicie, no ale niestety coś nie działa jak powinno.
Kawałek kodu
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
new aData[ GildiaInfo ];
new xpp = cod_get_user_xp(attacker)
new KILL_EXP = aData[ GildiaEXP ]
cod_set_user_xp(attacker, xpp + KILL_EXP)
ColorChat(attacker, RED, "%i expa ", get_pcvar_num( KILL_EXP ))
}
lub ten
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
new aData[ GildiaInfo ];
if( kid == vid )
return PLUGIN_CONTINUE;
if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + aData[ GildiaEXP ] );
ColorChat(kid, NORMAL, "dostales + %i expa", aData[ GildiaEXP ] );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oba mają taki sam skutek czyli po zabiciu kogoś informacja dostałeś + 0 expa..... Nie wiem o co chodzi.


Dodatki SourceMod













