Jeżeli ustawię velocity enta ponad 2000 i kieruję go na gracza to touch nie zawsze ma miejsce tzn czasem co piąty pocisk nie dotknie gracza, mimo że cały czas pruję w środek gracza, czasem cała seria pójdzie z dotykiem, a dam kroka czy dwa bliżej/dalej gracza i cała następna seria nie dotknie ani razu. Any ideas?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
velocity>2000 pomijanie toucha
#1
Napisano 01.12.2014 17:27
#2
Napisano 01.12.2014 17:35
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 01.12.2014 17:59
Dokładnie to o czym mówi sebul klasyczna sytuacja krok obliczania kolizji wystarczy aby obiekty przecięły się i minęły
#4
Napisano 01.12.2014 19:49
No dobrze, ale jak sobie z tym poradzić? Ja nie sprawdzam tego tylko silnik, ja jedynie rejestruje toucha. Da się jakoś zwiększyć częstotliwość sprawdzania? Czy sam np. musiałbym zrobić entowi think co 0.01 sek i sprawdzać distance do wszystkich obiektów posiadających pev_takedamage większy niż 0 (obiekty, które mogę zranić)? Co z wydajnością przy takim rozwiązaniu? i ostatnie pytanie czemu dzieci w afryce wciąż są głodne?
#5
Napisano 28.02.2015 23:16
1. Nie
2.Tak
3. Dużo, zależy ile wystrzelisz kulek [ale na pewno, będziesz czuć na lagach/pingach]
4. Dołączam się do pytania
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych