Z góry dzięki za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Petpat, 02.12.2014 18:19
Cóż, poszedłem na prostotę, stworzyłem natyw który umożliwia mi zablokowanie odpychania, także ten temat uznaje jako zamknięty.
Przejdź do postu
#1
Napisano 30.11.2014 22:12
Z góry dzięki za pomoc
#2
Napisano 01.12.2014 23:45
jeśli dobrze zrozumiałem chcesz przypisac danej broni anty odrzucanie : D ale dla ct czy tt ?
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 23:46
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#3
Napisano 01.12.2014 23:49
Wszystko ustawiasz w klasach zombie jeżeli pamiętam zmieniasz wartość knockback na 0 i tyle lecz ty chcesz to na set_task to musisz dać klasę lub klasy zombie z edytuje.
Użytkownik MyShoT4YoU edytował ten post 01.12.2014 23:51
#4
Napisano 01.12.2014 23:49
tak ale on chce to przypisac chyba czasowo
do danej broni nie wiem nie zrozumnieałem go ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#5
Napisano 01.12.2014 23:55
Jeżeli rozumiem chcesz aby po respawnie zombie który będzie strzelany ma mieć 0 odrzut z każdej broni na określony czas ?
#6
Napisano 01.12.2014 23:56
wlasnie tez tego nie rozumniem ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#7
Napisano 01.12.2014 23:56
wlasnie tez tego nie rozumniem ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#8
Napisano 02.12.2014 14:14
#9
Napisano 02.12.2014 15:42
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#10
Napisano 02.12.2014 15:42
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#11
Napisano 02.12.2014 15:49
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Pytania
do
Mody > Zombie > Dyskusje/Pomysły/Pytania
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#12
Napisano 02.12.2014 16:00
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
napisz go pod cod'a, na pewno będzie zmniejszał odrzut zombie ![]()
Więcej ględzisz niż mu pomagasz.
Teraz pytanie do autora ty masz ten plugin i chcesz dowiedzieć się jak to ograniczyć czy chcesz żeby Ci ktoś go napisał ?
Bo jeśli to pytanie to możesz zrobić to za pomocą zmiennej i właśnie tego set_task'u, a jeśli to prośba o zrobienie pluginu no to zły dział.
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


#13
Napisano 02.12.2014 16:06
Master Yoga jak powie o co mu chodzi to mu napisze
to raz a dwa jak masz sie modrzyć to nie tu dobra koniec spiny nic do ciebie nie mam
ok wiec tak autor pisze ze chce brak odrzutu z broni ale nie zadowala go knockback wiec nie wiem jak go zadowolic i pisze ze chce to czasowo ale nie wiem o co mu chozi czy tylko z wybranych broni czy tylko na wybrana klase zombie ![]()
P.S NA COD MOD TEZ DA SIE TAKIE COS NAPISAC ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#14
Napisano 02.12.2014 16:08
czyli chcesz ze jak strzelam w zombie to go odrzuca hp mu zabiera ale nie chcesz na cvarach i nie chcesz jak szalone zombie dobrze zrozumialem ? i pytanie czy tylko z wybranych zombie i w wybranej klasie czy wszystkich broni i klasach ?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#15
Napisano 02.12.2014 16:12
Po cod'ach nie biega zombie
proszę pana.
Nie odrzut broni a odrzut zombie.
No właśnie nie.
To ma działać jak szalone zombie (?) czyli nie ma dostawać obrażeń, a ten brak odrzutu ma trwać x czasu - rozumiesz szeregowy ?
No i właśnie dołączam się do pytania szeregowego to ma być item ? dodatek do klasy, co to ma w ogóle być ?
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


#16
Napisano 02.12.2014 16:18
Master Yoga zrobilem do jailbreak plecaki rakietowe to i do cod mod zrobil bym zombie
wiec tak przykladowo mam bron m4a1 strzelam w zombie to ten ni reaguje czyli hp nie traci ale odrzuca go przykladowo 5 secund dobrze zrozumialem
?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#17
Napisano 02.12.2014 16:20
Mod zombie biohazard, oczywiście nie ten aktualny gdyż, klasy mi do tego moda nie pasują, wolę jeden typ zombie i człowieka
#18
Napisano 02.12.2014 16:22
podaj link do tego pluginu chodzi mi o link amxx.pl
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#19
Napisano 02.12.2014 16:24
Użytkownik Petpat edytował ten post 02.12.2014 16:30
#20
Napisano 02.12.2014 17:08
nie wiem za bardzo nadal co ty chcesz dokładnie tam zrobić, ale spróbuję Cię przynajmniej naprowadzić jak powinno to mniej więcej wyglądać:
( będzie z tym ciężko ponieważ nie wiem jak chcesz tego użyć )
new moze[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_natives()
{
register_native("nazwa","ustaw_opcje", 1)
}
public przykladowy_publik(id)
{
if (moze[id]){
client_print(id,print_chat,"Tej opcji mozesz uzyc raz na X sekund")
}
if (jakis_warunek){
ustaw_opcje(id)
client_print(id,print_chat,"Uzyles Opcji Ważna X sekund")
}
}
public ustaw_opcje(id){
moze[id]=true
set_task(10.0,"wystarczy",id)
}
public wystarczy(id){
moze[id]=false
remove_task(id)
}
Ja bym to tak zrobił.
U mnie to działało i działa.
Możesz to jeszcze zrobić za pomocą "esle" bez drugiego warunku i do set_task'u zdefiniować jakąś liczbę i dodać ją do id aby uzyskać unikalny numer identyfikacyjny tasku, czyli set_task (czas,funkcja,id+liczba) i remove tak samo z + ale to nie jest konieczne tak samo jak remove task - to na wszelki wypadek gdyby task nie został automatycznie usunięty
P.S z resztą można to wykonać na wiele sposobów ![]()
Użytkownik Master Yoga edytował ten post 02.12.2014 17:12
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 |
|
|
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 |
|
|
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 |
|
|
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









