Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Petpat , 02.12.2014 18:19
Cóż, poszedłem na prostotę, stworzyłem natyw który umożliwia mi zablokowanie odpychania, także ten temat uznaje jako zamknięty. Przejdź do postu
#1
Napisano 30.11.2014 22:12
Z góry dzięki za pomoc
#2
Napisano 01.12.2014 23:45
jeśli dobrze zrozumiałem chcesz przypisac danej broni anty odrzucanie : D ale dla ct czy tt ?
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 23:46
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#3
Napisano 01.12.2014 23:49
Wszystko ustawiasz w klasach zombie jeżeli pamiętam zmieniasz wartość knockback na 0 i tyle lecz ty chcesz to na set_task to musisz dać klasę lub klasy zombie z edytuje.
Użytkownik MyShoT4YoU edytował ten post 01.12.2014 23:51
#4
Napisano 01.12.2014 23:49
tak ale on chce to przypisac chyba czasowo do danej broni nie wiem nie zrozumnieałem go
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#5
Napisano 01.12.2014 23:55
Jeżeli rozumiem chcesz aby po respawnie zombie który będzie strzelany ma mieć 0 odrzut z każdej broni na określony czas ?
#6
Napisano 01.12.2014 23:56
wlasnie tez tego nie rozumniem
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#7
Napisano 01.12.2014 23:56
wlasnie tez tego nie rozumniem
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#8
Napisano 02.12.2014 14:14
#9
Napisano 02.12.2014 15:42
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#10
Napisano 02.12.2014 15:42
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#11
Napisano 02.12.2014 15:49
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Pytania
do
Mody > Zombie > Dyskusje/Pomysły/Pytania
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#12
Napisano 02.12.2014 16:00
opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze
napisz go pod cod'a, na pewno będzie zmniejszał odrzut zombie
Więcej ględzisz niż mu pomagasz.
Teraz pytanie do autora ty masz ten plugin i chcesz dowiedzieć się jak to ograniczyć czy chcesz żeby Ci ktoś go napisał ?
Bo jeśli to pytanie to możesz zrobić to za pomocą zmiennej i właśnie tego set_task'u, a jeśli to prośba o zrobienie pluginu no to zły dział.
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
#13
Napisano 02.12.2014 16:06
Master Yoga jak powie o co mu chodzi to mu napisze to raz a dwa jak masz sie modrzyć to nie tu dobra koniec spiny nic do ciebie nie mam ok wiec tak autor pisze ze chce brak odrzutu z broni ale nie zadowala go knockback wiec nie wiem jak go zadowolic i pisze ze chce to czasowo ale nie wiem o co mu chozi czy tylko z wybranych broni czy tylko na wybrana klase zombie
P.S NA COD MOD TEZ DA SIE TAKIE COS NAPISAC
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#14
Napisano 02.12.2014 16:08
czyli chcesz ze jak strzelam w zombie to go odrzuca hp mu zabiera ale nie chcesz na cvarach i nie chcesz jak szalone zombie dobrze zrozumialem ? i pytanie czy tylko z wybranych zombie i w wybranej klasie czy wszystkich broni i klasach ?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#15
Napisano 02.12.2014 16:12
Po cod'ach nie biega zombie proszę pana.
Nie odrzut broni a odrzut zombie.
No właśnie nie.
To ma działać jak szalone zombie (?) czyli nie ma dostawać obrażeń, a ten brak odrzutu ma trwać x czasu - rozumiesz szeregowy ?
No i właśnie dołączam się do pytania szeregowego to ma być item ? dodatek do klasy, co to ma w ogóle być ?
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
#16
Napisano 02.12.2014 16:18
Master Yoga zrobilem do jailbreak plecaki rakietowe to i do cod mod zrobil bym zombie
wiec tak przykladowo mam bron m4a1 strzelam w zombie to ten ni reaguje czyli hp nie traci ale odrzuca go przykladowo 5 secund dobrze zrozumialem ?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#17
Napisano 02.12.2014 16:20
Mod zombie biohazard, oczywiście nie ten aktualny gdyż, klasy mi do tego moda nie pasują, wolę jeden typ zombie i człowieka
#18
Napisano 02.12.2014 16:22
podaj link do tego pluginu chodzi mi o link amxx.pl
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#19
Napisano 02.12.2014 16:24
Użytkownik Petpat edytował ten post 02.12.2014 16:30
#20
Napisano 02.12.2014 17:08
nie wiem za bardzo nadal co ty chcesz dokładnie tam zrobić, ale spróbuję Cię przynajmniej naprowadzić jak powinno to mniej więcej wyglądać:
( będzie z tym ciężko ponieważ nie wiem jak chcesz tego użyć )
new moze[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_natives() { register_native("nazwa","ustaw_opcje", 1) } public przykladowy_publik(id) { if (moze[id]){ client_print(id,print_chat,"Tej opcji mozesz uzyc raz na X sekund") } if (jakis_warunek){ ustaw_opcje(id) client_print(id,print_chat,"Uzyles Opcji Ważna X sekund") } } public ustaw_opcje(id){ moze[id]=true set_task(10.0,"wystarczy",id) } public wystarczy(id){ moze[id]=false remove_task(id) }
Ja bym to tak zrobił.
U mnie to działało i działa.
Możesz to jeszcze zrobić za pomocą "esle" bez drugiego warunku i do set_task'u zdefiniować jakąś liczbę i dodać ją do id aby uzyskać unikalny numer identyfikacyjny tasku, czyli set_task (czas,funkcja,id+liczba) i remove tak samo z + ale to nie jest konieczne tak samo jak remove task - to na wszelki wypadek gdyby task nie został automatycznie usunięty
P.S z resztą można to wykonać na wiele sposobów
Użytkownik Master Yoga edytował ten post 02.12.2014 17:12
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++