Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada odpychania z broni



Najlepsza odpowiedź Petpat, 02.12.2014 18:19

Cóż, poszedłem na prostotę, stworzyłem natyw który umożliwia mi zablokowanie odpychania, także ten temat uznaje jako zamknięty. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:236
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.11.2014 22:12

Witam, jak można zatrzymać odpychanie z broni, ma to działać na zasadzie czasowej używam taska, chce zrobic coś takiego ktoś strzela w zombie a zombie nie reaguje na odpychanie idzie cały czas prosto/lewo/prawo itd. I zadawanie obrażeń ma nie powodować przez pewien czas odpychania z jakiejś tam broni :) Chce coś wykonać w stylu szalone zombie ;)

Z góry dzięki za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 23:45

jeśli dobrze zrozumiałem chcesz przypisac danej broni anty odrzucanie : D ale dla ct czy tt ?

 


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 23:46

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 MyShoT4YoU

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:41
  • Lokalizacja:tyłek
Offline

Napisano 01.12.2014 23:49

Wszystko ustawiasz w klasach zombie jeżeli pamiętam zmieniasz wartość knockback  na 0 i tyle lecz ty chcesz to na set_task to musisz dać klasę lub klasy zombie z edytuje. 


Użytkownik MyShoT4YoU edytował ten post 01.12.2014 23:51

  • +
  • -
  • 0

#4 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 23:49

tak ale on chce to przypisac chyba czasowo xD do danej broni nie wiem nie zrozumnieałem go :)


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#5 MyShoT4YoU

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:41
  • Lokalizacja:tyłek
Offline

Napisano 01.12.2014 23:55

Jeżeli rozumiem chcesz aby po respawnie zombie który będzie strzelany ma mieć 0 odrzut z każdej broni na określony czas ?


  • +
  • -
  • 0

#6 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 23:56

wlasnie tez tego nie rozumniem xD


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#7 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 23:56

wlasnie tez tego nie rozumniem xD


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#8 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:236
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.12.2014 14:14

Ech, to inaczej .. fakt chce aby knockback nic nie robił, ale ja to chce zablokować kodem a nie dezaktywować plugin bądź zmienienie cvarów .. Gdzieś tą funkcję widziałem strzały nic Ci nie robiły co prawda hp ubywało ale nie odpychało :)
  • +
  • -
  • 0

#9 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 15:42

opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze ;) 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#10 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 15:42

opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze ;) 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#11 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.12.2014 15:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXX > Pytania

do

Mody > Zombie > Dyskusje/Pomysły/Pytania
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#12 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 02.12.2014 16:00

opisz co ma robic ten plugin i na jaki mod ma byc to ci go napisze ;)

napisz go pod cod'a, na pewno będzie zmniejszał odrzut zombie :facepalm2:

Więcej ględzisz niż mu pomagasz. 
 

Teraz pytanie do autora ty masz ten plugin i chcesz dowiedzieć się jak to ograniczyć czy chcesz żeby Ci ktoś go napisał ?

Bo jeśli to pytanie to możesz zrobić to za pomocą zmiennej i właśnie tego set_task'u, a jeśli to prośba o zrobienie pluginu no to zły dział.


  • +
  • -
  • 3

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#13 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 16:06

Master Yoga jak powie o co mu chodzi to mu napisze :) to raz a dwa jak masz sie modrzyć to nie tu dobra koniec spiny nic do ciebie nie mam :) ok wiec tak autor pisze ze chce brak odrzutu z broni ale nie zadowala go knockback wiec nie wiem jak go zadowolic i pisze ze chce to czasowo ale nie wiem o co mu chozi czy tylko z wybranych broni czy tylko na wybrana klase zombie :(

P.S NA COD MOD TEZ DA SIE TAKIE COS NAPISAC :)


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#14 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 16:08

czyli chcesz ze jak strzelam w zombie to go odrzuca hp mu zabiera ale nie chcesz na cvarach i nie chcesz jak szalone zombie dobrze zrozumialem ? i pytanie czy tylko z wybranych zombie i w wybranej klasie czy wszystkich broni i klasach ?


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#15 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 02.12.2014 16:12

Po cod'ach nie biega zombiewink.png proszę pana. 

Nie odrzut broni a odrzut zombie.

No właśnie nie. 
To ma działać jak szalone zombie (?) czyli nie ma dostawać obrażeń, a ten brak odrzutu ma trwać x czasu - rozumiesz szeregowy ?

No i właśnie dołączam się do pytania szeregowego to ma być item ?  dodatek do klasy, co to ma w ogóle być ?


  • +
  • -
  • 3

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#16 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 16:18

Master Yoga zrobilem do jailbreak plecaki rakietowe to i do cod mod zrobil bym zombie

wiec tak przykladowo mam bron m4a1 strzelam w zombie to ten ni reaguje czyli hp nie traci ale odrzuca go przykladowo 5 secund dobrze zrozumialem :D ?


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#17 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:236
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.12.2014 16:20

Tak coś typu szalone zombie, mi tylko potrzeba funkcję która zablokuje odpychanie, resztą dam sobie radę :)

Mod zombie biohazard, oczywiście nie ten aktualny gdyż, klasy mi do tego moda nie pasują, wolę jeden typ zombie i człowieka ;)
  • +
  • -
  • 0

#18 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.12.2014 16:22

podaj link do tego pluginu chodzi mi o link amxx.pl

 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#19 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:236
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.12.2014 16:24

Do którego pluginu ? Sam tworzę pewną opcję ja chce tylko funkcję która pozwoli mi zablokować na pewien czas odpychanie zombie, a co do odpychania używam knockback, ale wiem ,że jest możliwość zablokowania.

Użytkownik Petpat edytował ten post 02.12.2014 16:30

  • +
  • -
  • 0

#20 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 02.12.2014 17:08

nie wiem za bardzo nadal co ty chcesz dokładnie tam zrobić, ale spróbuję Cię przynajmniej naprowadzić jak powinno to mniej więcej wyglądać:

( będzie z tym ciężko ponieważ nie wiem jak chcesz tego użyć )

new moze[33]
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_natives()
{
	register_native("nazwa","ustaw_opcje", 1)
}
public przykladowy_publik(id)
{ 
	if (moze[id]){
		client_print(id,print_chat,"Tej opcji mozesz uzyc raz na X sekund")
	}
	if (jakis_warunek){
		ustaw_opcje(id)
		client_print(id,print_chat,"Uzyles Opcji Ważna X sekund")
	}
}
public ustaw_opcje(id){
	moze[id]=true
	set_task(10.0,"wystarczy",id)
}
public wystarczy(id){
	moze[id]=false
	remove_task(id)
}

Ja bym to tak zrobił. 

U mnie to działało i działa. 

Możesz to jeszcze zrobić za pomocą "esle" bez drugiego warunku i do set_task'u zdefiniować jakąś liczbę i dodać ją do id aby uzyskać unikalny numer identyfikacyjny tasku, czyli set_task (czas,funkcja,id+liczba) i remove tak samo z + ale to nie jest konieczne tak samo jak remove task - to na wszelki wypadek gdyby task nie został automatycznie usunięty

 

P.S z resztą można to wykonać na wiele sposobów :)


Użytkownik Master Yoga edytował ten post 02.12.2014 17:12

  • +
  • -
  • 1

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych