Siemanko.
Jak w temacie problemu: jak zmniejszyć DMG zadawanej rakiety w danej klasie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.11.2014 19:53
Siemanko.
Jak w temacie problemu: jak zmniejszyć DMG zadawanej rakiety w danej klasie ?
Napisano 30.11.2014 15:51
W starym codmodzie jest to w funkcji która wychwyca dotknięcie bytu rakiety (prawdopodobnie nazwa brzmi: DotykRakiety), linijka z ExecuteHamB piąty parametr.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 01.12.2014 21:06
Nie ma takiego czegoś w kodzie ![]()
Mam takie coś:
egister_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");
register_cvar("cod_killxp", "60");
register_cvar("cod_bombxp", "120");
register_cvar("cod_hsexp", "60");
register_cvar("cod_winxp", "60");
register_cvar("cod_kill_monety", "2");
register_cvar("cod_bomb_monety", "10");
register_cvar("cod_hs_monety", "2");
register_cvar("cod_win_monety", "2");
lub
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])-redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid] , 1);
}
remove_entity(ent);
A to drugie co podawałeś, mam tylko takie cuś ![]()
public Wskrzes(id)
{
id-=ZADANIE_WSKRZES;
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownik modlina edytował ten post 01.12.2014 21:27
Napisano 01.12.2014 21:23
Nie znam się na starym codzie ale zgaduje że chodzi o tą linijke
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) -redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid], 1)
I tam gdzie masz 90 dajesz tyle ile ma bić rakieta bez dodania punktów w inte
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych