Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Kosz

Problemy z kodem warning 217 Cod Mod.sma

kosz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 patrol991

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Tomisław
Offline

Napisano 24.11.2014 23:04

Podaje cztery cześci kodu w których są błędy, proszę pomóżcie, gdyż nie znam sie 
Pierwsza czesc:
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

g_vault = nvault_open("CodMod");

register_think("Apteczka","ApteczkaThink");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Player_PreThink,"player","player_Think",1)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykShield");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

Druga czesc kodu z błędem:

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");

register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");

register_cvar("cod_killxp", "4000");
register_cvar("cod_bombxp", "8000");
register_cvar("cod_hsexp", "4000");

register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /perk", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /zakazane_itemy", "OpisZakazanychItemow");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");

register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("say molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("XM1014", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>");
register_concmd("cod_giveitem", "cmd_giveitem", ADMIN_KICK, "<name> <item number>");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
doswiadczenie_za_hs = get_cvar_num("cod_hsexp");
doswiadczenie_za_kase = 5000;
doswiadczenie_za_kasez = 8000;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
doswiadczenie_bonus = get_cvar_num("cod_bonusxp");
set_task(30.0, "Pomoc");
set_task(0.5,"exp",666,_,_,"d")
}
public Sklep(id)


Trzecia część kodu:

stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];

pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);

if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;

pev(Core,pev_angles, CoreAngles);

for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];

new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);

//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}

//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);

new Float:v_forward[3];

Czwarta cześć:

flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];

if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}

return 0.0;
}

stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
  • +
  • -
  • 0

#2 KochamFootball

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.11.2014 00:06

Kuźwa.. Nie masz czegoś takiego jak przycisk <> w edytorze :)

Co do problemu: 

Gdzie masz wszystkie include oraz jakie to błędy?


Użytkownik KochamFootball edytował ten post 25.11.2014 00:08

  • +
  • -
  • 0

Gdzie moje ciastka?


#3 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 25.11.2014 08:16

Warning 217 wynika z błędu tabulacji (akapitu, wcięcia etc.). Nie wpływa on bezpośrednio na działanie kodu i nie musisz się martwić, że coś Ci nie będzie działać, więc śpij spokojnie.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.11.2014 08:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych