Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.11.2014 23:04
Podaje cztery cześci kodu w których są błędy, proszę pomóżcie, gdyż nie znam sie
Pierwsza czesc:
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
g_vault = nvault_open("CodMod");
register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Player_PreThink,"player","player_Think",1)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykShield");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Druga czesc kodu z błędem:
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");
register_cvar("cod_killxp", "4000");
register_cvar("cod_bombxp", "8000");
register_cvar("cod_hsexp", "4000");
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /perk", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /zakazane_itemy", "OpisZakazanychItemow");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("say molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("XM1014", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>");
register_concmd("cod_giveitem", "cmd_giveitem", ADMIN_KICK, "<name> <item number>");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
doswiadczenie_za_hs = get_cvar_num("cod_hsexp");
doswiadczenie_za_kase = 5000;
doswiadczenie_za_kasez = 8000;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
doswiadczenie_bonus = get_cvar_num("cod_bonusxp");
set_task(30.0, "Pomoc");
set_task(0.5,"exp",666,_,_,"d")
}
public Sklep(id)
Trzecia część kodu:
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];
pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;
pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
new Float:v_forward[3];
Czwarta cześć:
flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}
return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
Pierwsza czesc:
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
g_vault = nvault_open("CodMod");
register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Player_PreThink,"player","player_Think",1)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykShield");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Druga czesc kodu z błędem:
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");
register_cvar("cod_killxp", "4000");
register_cvar("cod_bombxp", "8000");
register_cvar("cod_hsexp", "4000");
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /perk", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /zakazane_itemy", "OpisZakazanychItemow");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("say molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("XM1014", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>");
register_concmd("cod_giveitem", "cmd_giveitem", ADMIN_KICK, "<name> <item number>");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
doswiadczenie_za_hs = get_cvar_num("cod_hsexp");
doswiadczenie_za_kase = 5000;
doswiadczenie_za_kasez = 8000;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
doswiadczenie_bonus = get_cvar_num("cod_bonusxp");
set_task(30.0, "Pomoc");
set_task(0.5,"exp",666,_,_,"d")
}
public Sklep(id)
Trzecia część kodu:
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];
pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;
pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
new Float:v_forward[3];
Czwarta cześć:
flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}
return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
#2
Napisano 25.11.2014 00:06
Kuźwa.. Nie masz czegoś takiego jak przycisk <> w edytorze ?
Co do problemu:
Gdzie masz wszystkie include oraz jakie to błędy?
Użytkownik KochamFootball edytował ten post 25.11.2014 00:08
Gdzie moje ciastka?
#4
Napisano 25.11.2014 08:30
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kosz
Engi niszczy pracę ludzi i jest chamem Uwaga !!Napisany przez wariat aka pro, 30.03.2021 kosz, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych