Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Podmiana dźwięków broni na serwerze.

battlefield2

Najlepsza odpowiedź psilocybe, 17.11.2014 23:54

W razie potrzeby mam MDL Decompiler i inne softy ale pewnie wszystko jest na GB.

 

Ja chwilę się nie bawiłem i wypadło mi z głowy jak dokładnie się podmieniało dźwięk. Wielkie Jol może ty mi przypomnisz?

 

Mam tu interesujący nas kawałek pliku v_deagl2.qc

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle1" "idle1" fps 16 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot_empty" "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
  { event 5004 12 "weapons/de_clipout.wav" } 
  { event 5004 38 "weapons/de_clipin.wav" } 
  { event 5004 49 "weapons/de_slideback.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 15 "weapons/de_deploy.wav" } 

// End of QC script.

No i widzimy że sekwencje shoot1 i shoot2 nie mają podanej ścieżki do pliku tylko "31".

 

Więc jeżeli dobrze pamiętam to powinno być mniej więcej tak:

$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-3.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-4.wav" } 

Pomijam samą podmianę modeli na serwerze pluginem i precache podmienionych dźwięków bo to pamiętam, tylko czy dobrze pamiętam edycje pliku QC? Ktoś ogarnia?

 

Edit: Dobra tak jak pisałem tak jest, powyższy sposób działa.

 

Do podmiany modeli używam GHW Weapon Replacement i przy okazji podmieniam w nim pliki dźwięków weapons/*.wav

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tro16

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 17.11.2014 15:37

Witam, mam pytanie dotyczące zmiany dźwięków broni na serwerze. Modele bez problemu zmieniłem i pytanie czy w ogóle da się zmienic dźwięki broni , tzn strzały, przeladowanie itp.
  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.11.2014 16:09

Te pliki są po stronie klienta. Nie da się ich podmienić.

 

Ja podmieniałem dźwięki strzałów w deagle i awp zmieniając docelowy dźwięk w samym modelu (v_model) na inny, działa że tak powiem na pół gwizdka ponieważ strzelając z takiego deagla ty słyszałeś podmieniony dźwięk a pozostali gracze słyszeli taki dźwięk jaki ma u siebie na dysku i tego nie obejdziesz.


Użytkownik psilocybe edytował ten post 17.11.2014 16:10

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 17.11.2014 16:47

Było o tym pełno tematów. Jedynym sposobem jest dekompilacja modelu i podmienienie ścieżek do dźwięku. Wyjątkiem jest nóż.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.11.2014 23:54   Najlepsza odpowiedź

W razie potrzeby mam MDL Decompiler i inne softy ale pewnie wszystko jest na GB.

 

Ja chwilę się nie bawiłem i wypadło mi z głowy jak dokładnie się podmieniało dźwięk. Wielkie Jol może ty mi przypomnisz?

 

Mam tu interesujący nas kawałek pliku v_deagl2.qc

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle1" "idle1" fps 16 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot_empty" "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
  { event 5004 12 "weapons/de_clipout.wav" } 
  { event 5004 38 "weapons/de_clipin.wav" } 
  { event 5004 49 "weapons/de_slideback.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 15 "weapons/de_deploy.wav" } 

// End of QC script.

No i widzimy że sekwencje shoot1 i shoot2 nie mają podanej ścieżki do pliku tylko "31".

 

Więc jeżeli dobrze pamiętam to powinno być mniej więcej tak:

$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-3.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-4.wav" } 

Pomijam samą podmianę modeli na serwerze pluginem i precache podmienionych dźwięków bo to pamiętam, tylko czy dobrze pamiętam edycje pliku QC? Ktoś ogarnia?

 

Edit: Dobra tak jak pisałem tak jest, powyższy sposób działa.

 

Do podmiany modeli używam GHW Weapon Replacement i przy okazji podmieniam w nim pliki dźwięków weapons/*.wav


Użytkownik psilocybe edytował ten post 18.11.2014 00:20

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych