Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź psilocybe, 17.11.2014 23:54
W razie potrzeby mam MDL Decompiler i inne softy ale pewnie wszystko jest na GB.
Ja chwilę się nie bawiłem i wypadło mi z głowy jak dokładnie się podmieniało dźwięk. Wielkie Jol może ty mi przypomnisz?
Mam tu interesujący nas kawałek pliku v_deagl2.qc
// 6 animation sequence(s) $sequence "idle1" "idle1" fps 16 $sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "31" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "31" } $sequence "shoot_empty" "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } $sequence "reload" "reload" fps 30 { { event 5004 12 "weapons/de_clipout.wav" } { event 5004 38 "weapons/de_clipin.wav" } { event 5004 49 "weapons/de_slideback.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 15 "weapons/de_deploy.wav" } // End of QC script.
No i widzimy że sekwencje shoot1 i shoot2 nie mają podanej ścieżki do pliku tylko "31".
Więc jeżeli dobrze pamiętam to powinno być mniej więcej tak:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-3.wav" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-4.wav" }
Pomijam samą podmianę modeli na serwerze pluginem i precache podmienionych dźwięków bo to pamiętam, tylko czy dobrze pamiętam edycje pliku QC? Ktoś ogarnia?
Edit: Dobra tak jak pisałem tak jest, powyższy sposób działa.
Do podmiany modeli używam GHW Weapon Replacement i przy okazji podmieniam w nim pliki dźwięków weapons/*.wav
Przejdź do postu#1
Napisano 17.11.2014 15:37
#2
Napisano 17.11.2014 16:09
Te pliki są po stronie klienta. Nie da się ich podmienić.
Ja podmieniałem dźwięki strzałów w deagle i awp zmieniając docelowy dźwięk w samym modelu (v_model) na inny, działa że tak powiem na pół gwizdka ponieważ strzelając z takiego deagla ty słyszałeś podmieniony dźwięk a pozostali gracze słyszeli taki dźwięk jaki ma u siebie na dysku i tego nie obejdziesz.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 17.11.2014 16:10
#3
Napisano 17.11.2014 16:47
Było o tym pełno tematów. Jedynym sposobem jest dekompilacja modelu i podmienienie ścieżek do dźwięku. Wyjątkiem jest nóż.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#4
Napisano 17.11.2014 23:54 Najlepsza odpowiedź
W razie potrzeby mam MDL Decompiler i inne softy ale pewnie wszystko jest na GB.
Ja chwilę się nie bawiłem i wypadło mi z głowy jak dokładnie się podmieniało dźwięk. Wielkie Jol może ty mi przypomnisz?
Mam tu interesujący nas kawałek pliku v_deagl2.qc
// 6 animation sequence(s) $sequence "idle1" "idle1" fps 16 $sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "31" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "31" } $sequence "shoot_empty" "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } $sequence "reload" "reload" fps 30 { { event 5004 12 "weapons/de_clipout.wav" } { event 5004 38 "weapons/de_clipin.wav" } { event 5004 49 "weapons/de_slideback.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 15 "weapons/de_deploy.wav" } // End of QC script.
No i widzimy że sekwencje shoot1 i shoot2 nie mają podanej ścieżki do pliku tylko "31".
Więc jeżeli dobrze pamiętam to powinno być mniej więcej tak:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-3.wav" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-4.wav" }
Pomijam samą podmianę modeli na serwerze pluginem i precache podmienionych dźwięków bo to pamiętam, tylko czy dobrze pamiętam edycje pliku QC? Ktoś ogarnia?
Edit: Dobra tak jak pisałem tak jest, powyższy sposób działa.
Do podmiany modeli używam GHW Weapon Replacement i przy okazji podmieniam w nim pliki dźwięków weapons/*.wav
Użytkownik psilocybe edytował ten post 18.11.2014 00:20
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: battlefield2
|
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro, 28.12.2022 battlefield2 |
|
|||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik, 11.03.2018 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ, 27.05.2017 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii, 13.04.2017 battlefield2, bf2 |
|
||||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa, 13.03.2017 battlefield2 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych