Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Zabawa KillDay

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taurinn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 07.11.2014 19:48

Witam moje pytanie jest takie jak ustawić żeby ta zabawa miała 1 broń i inny model broni?

 

 

 

tutaj macie kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "BazookDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30}

new id_killday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("JailBreak[k]/killday3.mp3");
}

public OnRemoveData(day)
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	client_cmd(0, "drawradar");
	
}
	
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == id_killday)
	{
		szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(26, "Rozpoczecie zabawy za");
		client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/killday3.mp3");
		client_cmd(0, "hideradar");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 13)
		return;
		
	if(day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i)
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, nameweapon);
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		set_pev(i, pev_body, 4);
	
		if(get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
	
		{
		give_item(i, "weapon_deagle");
		cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);
		}
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== Wiezniowie vs Wiezniowie ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
		
	}
}
public OnLastPrisonerShowWish(day)
{
	OnRemoveData(day);		
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 07.11.2014 20:11

1.

new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
Tutaj sobie zmienisz by była jedna broń.

2. Przy włączaniu się zabawy daj zmienną na true przy wyłączaniu na false, zformatuj wcześniej w funkcji przydzielanie odpowiedniego modelu dla jakiejś tam broni i w funkcji curweapon sprawdzaj, czy jest tam zmienna jakaś na true, jeżeli tak to wykonaj funkcję przydzielania modelu na graczu.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 07.11.2014 20:30

Nie zbyt rozumie cos z tamtego wiec chyba latwiej przerobic zabawe wojna na granaty xD jak mozesz powiedz gdzie moge zmienic bron i gdzie dodac modele

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new id_zabawa;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    OnRemoveData(id_zabawa);
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_set_ct_hit_tt(false);
    jail_set_god_ct(false);
    server_cmd("sv_gravity 800");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty";
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
        server_cmd("sv_gravity 500");
        for(new i=1; i<=MAX; i++){
            if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            give_item(i, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
        }
    }
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
            continue;
        
        jail_set_user_speed(i, speed);
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 07.11.2014 22:22

give_item(i, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
tutaj zmieniasz broń

 

punkt 2 taki sam.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 08.11.2014 15:01

 

 

2. Przy włączaniu się zabawy daj zmienną na true przy wyłączaniu na false, zformatuj wcześniej w funkcji przydzielanie odpowiedniego modelu dla jakiejś tam broni i w funkcji curweapon sprawdzaj, czy jest tam zmienna jakaś na true, jeżeli tak to wykonaj funkcję przydzielania modelu na graczu.

 

 

 

A mozesz mi to pokazac jak? np kod albo nie wiem

 

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.11.2014 15:22

1. Google

2. Zobacz jak działają inne pluginy, mające te opcje.

 


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 08.11.2014 15:43

Dalem reputacje za pomoc ale mam pytanie bo szukalem w google i nie moge znalezc zadnego poradnika

 

 

Mozna to zrobic tym poradnikiem?

 

 

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych