Proszę o klasę Hitman i 5 innych
Kuleczka
03.11.2014
Proszę o zrobienie tych klas z góry dziękuje.
1. Hitman
HP: 25
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : AWP, Scout
Opis : Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny
2. Dr.Mundo
HP: 40
Wytrzymałość : 15
Kondycja : -5
Inteligencja : - 5
Broń : Krowa
Opis: Dużo HP, wytrzymały, wolny. Regeneruje 15 hp co 10 sc.
3. Hulk
HP: 30
Wytrzymałość : 15
Kondycja : 0
Inteligencja : - 5
Broń : Shotgun
Opis : Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6.
4. Herkules
HP: 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : M4, deagle
Opis: Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.
5. Wzbawiciel
HP: 25
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : AK 47
Opis : Może wskrzesić dwóch członków drużny w rundzie ( Dostaje za to exp ), wbudowane zwinne palce - 125 expa za wskrzeszenie
ceglacl
03.11.2014
DrMundo
amxx.pl/pastebin/23kj198pnv8gk/
Herkules // nie sprawdzałem
http://amxx.pl/pastebin/cro5aj94hdo/
Użytkownik ceglacl edytował ten post 03.11.2014 12:28
.ghiLLie
09.11.2014
Łap 3 ale nwm. czy na 100% działają
Hitman :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Hitman"; new const opis[] = "Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny"; new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 10; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Hulk:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Hulk"; new const opis[] = "Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6."; new const bronie = (1<<CSW_M3); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 0; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Herkules :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Herkules"; new const opis[] = "Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 2; //W miejsce x wpisujemy ile strzalow ma odbijac na runde } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 7) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 2; //Wpisujemy taka sama wartosc jak w wyzej