Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka cro5aj94hdo dodana przez ceglacl, 03.11.2014 12:28
Typ:



klasa#2
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[]   = "Herkules";
new const opis[]    = "Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = -5;
 
new bool:ma_klase[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
 
	pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 2);
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
 
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return;
 
	if(random_num(1, 7) != 1)
		return;
 
	client_cmd(id, "drop");
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_klase[this])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		pozostale_strzaly[this]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
 
public Spawn(id)
	pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011