Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Niekończące sie granaty


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 20.10.2014 11:12

Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw

public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.10.2014 23:07

Witam, jak wykonać aby granaty się niekończyły, tworzylem w pętli for ale jakos nie chcialo mi to wyjsc, oczywiscie ze sprawdzaniem czy dany gracz posiada, jesli moglbym prosic to chcialbym aby pokazano mi to w kodzie, z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.10.2014 23:34

cs_set_user_bpammo powinno się dać ustawić ilość granatów u gracza, ale nie dam sobie ręki uciąć.

Możesz też na przykład wyłapywać powstawanie entity granata (tego już lecącego), sprawdzać pev_owner i dawać mu granat.


  • +
  • -
  • 1

#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.10.2014 11:12   Najlepsza odpowiedź

Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw

public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych