Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Niekończące sie granaty
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 20.10.2014 11:12
Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw
public grenade_throw(index, greindex, wId){ if(wId==GRANAT_HE){ } }Przejdź do postu
#1
Napisano 19.10.2014 23:07
#2
Napisano 19.10.2014 23:34
cs_set_user_bpammo powinno się dać ustawić ilość granatów u gracza, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Możesz też na przykład wyłapywać powstawanie entity granata (tego już lecącego), sprawdzać pev_owner i dawać mu granat.
#3
Napisano 20.10.2014 11:12 Najlepsza odpowiedź
Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw
public grenade_throw(index, greindex, wId){ if(wId==GRANAT_HE){ } }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych