Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
[ROZWIĄZANE] Niekończące sie granaty
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 20.10.2014 11:12
Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw
public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}
 
		
				
			
			Przejdź do postu 
	
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.10.2014 23:07
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.10.2014 23:34
cs_set_user_bpammo powinno się dać ustawić ilość granatów u gracza, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Możesz też na przykład wyłapywać powstawanie entity granata (tego już lecącego), sprawdzać pev_owner i dawać mu granat.
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.10.2014 11:12 Najlepsza odpowiedź
Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw
public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}
					
					"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty








