Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Grawitacja dla KlasyMniejsza Grawitacja

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.10.2011 20:00

1. Pod:
#include <codmod>
dodajemy:
#include <engine>

2. Do public plugint_init() dodajemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

3. Do public cod_codclass_enabled(id) dodajemy:
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
Domyślna grawitacja to 800. Aby zmienić grawitację to zamiast 200.0 piszemy jaką chcemy.

4. Do public cod_class_disabled(id) dodajemy:
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

5. Na koniec sma dodajemy:
public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Aby nasza klasa miała 300.0 grawitacji musimy zmienić w public cod_class_enabled(id)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
na to:
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
oraz
public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
na to:
public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

W załącznikach jest klasa z grawitacją 200.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 05.11.2011 07:13

Dodaj też opcję taką ze grawitacja rośnie w raz z inteligencją

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#3 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 07.11.2011 23:10

Dodaj też opcję taką ze grawitacja rośnie w raz z inteligencją


Poradnik przydatny, a zła propozycja ;)
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 EnterPlace

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Enter
  • Lokalizacja:Strona www.
Offline

Napisano 13.02.2012 16:57

u mnie na serwie to by latali :) bo mam maxa 10k inta dawanie :P kox

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.02.2012 19:16

mozna tez fun'em za pomocą set_user_gravity
  • +
  • -
  • 0

#6 eloziom

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Nikad
Offline

Napisano 20.02.2013 11:54

a mi wyskakuje taki błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

B.sma(44) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Could not locate output file B.amxx (compile failed).
 

tutaj sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Terminator (Super Premium)";
new const opis[] = "Brak rozrzutu nieskończoność naboi 250 hp wytrzymały";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;


new bool:ma_klase[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);  
    ma_klase[id] = true;

}
    
public cod_class_disabled(id)
	    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
    ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
    
    if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
        return FMRES_IGNORED;
    
    if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
    {
        cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
        new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
        set_user_clip(id, new_ammo);
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}
public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
			    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 


#7 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.03.2013 07:28

Brak otwierającej i zamykającej klamry w public cod_class_disabled(id)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 23.05.2013 15:14

Sorry że odkopuje lecz mam pytanko a mianowicie jak np. ustawie 1300 grawitacji to będą dużo niżej skakać a jak 300 to będą wyżej skakać tak? Czy na odwrót to działa ? xD heh


  • +
  • -
  • 0

#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.05.2013 21:44

Tak jak mowisz
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych