Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić aby każdemu zwracało funkcję false i true


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 13.10.2014 20:43

Albo robisz pętle po graczach albo robisz zmienną bez tablicy

Po co, jak wystarczy tylko w evencie client_connect dać jakąś wartość na true?

 

Jednak skoro chcesz zrobić to na pętli to:

public asd(){
      new wartosc[33];
      for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){
             wartosc[i] = true;
           }
}

Pamiętając o tym, że to wykona się tylko raz dla iluś tam graczy, gdy wejdą nowi gracze na serwer, tej wartości nie będą mieli przydzielonej. Czyli będziesz musiał ponownie wykonać funkcję, dlatego lepiej by było dać tą wartość przy łączeniu się na serwer.

 

 

Lecz, skoro każdemu chcesz dać wartość na true tejże funkcji co wynika z tych słów -

każdemu oddawało
, to po co w ogóle tworzyć tą wartość? Nie lepiej najzwyczajniej przydzielić graczowi to, co chcesz przydzielić? Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.10.2014 17:44

Witajcie chce aby przykładowo test[id] = true; każdemu oddawało wartość true. a nie tylko mi próbowałem nawet test[0] = true; ale dalej oddawało wartość tylko mi jak to można inaczej zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.10.2014 18:09

Albo robisz pętle po graczach albo robisz zmienną bez tablicy


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.10.2014 18:23

radim, mógłbyś mi to pokazać mniej więcej, w sensie w kodzie ? z góry dziękuję :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.10.2014 20:43   Najlepsza odpowiedź

Albo robisz pętle po graczach albo robisz zmienną bez tablicy

Po co, jak wystarczy tylko w evencie client_connect dać jakąś wartość na true?

 

Jednak skoro chcesz zrobić to na pętli to:

public asd(){
      new wartosc[33];
      for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){
             wartosc[i] = true;
           }
}

Pamiętając o tym, że to wykona się tylko raz dla iluś tam graczy, gdy wejdą nowi gracze na serwer, tej wartości nie będą mieli przydzielonej. Czyli będziesz musiał ponownie wykonać funkcję, dlatego lepiej by było dać tą wartość przy łączeniu się na serwer.

 

 

Lecz, skoro każdemu chcesz dać wartość na true tejże funkcji co wynika z tych słów -

każdemu oddawało
, to po co w ogóle tworzyć tą wartość? Nie lepiej najzwyczajniej przydzielić graczowi to, co chcesz przydzielić?
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych