Witajcie chce aby przykładowo test[id] = true; każdemu oddawało wartość true. a nie tylko mi próbowałem nawet test[0] = true; ale dalej oddawało wartość tylko mi jak to można inaczej zrobić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak zrobić aby każdemu zwracało funkcję false i true
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 13.10.2014 20:43
Albo robisz pętle po graczach albo robisz zmienną bez tablicy
Po co, jak wystarczy tylko w evencie client_connect dać jakąś wartość na true?
Jednak skoro chcesz zrobić to na pętli to:
public asd(){ new wartosc[33]; for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){ wartosc[i] = true; } }
Pamiętając o tym, że to wykona się tylko raz dla iluś tam graczy, gdy wejdą nowi gracze na serwer, tej wartości nie będą mieli przydzielonej. Czyli będziesz musiał ponownie wykonać funkcję, dlatego lepiej by było dać tą wartość przy łączeniu się na serwer.
Lecz, skoro każdemu chcesz dać wartość na true tejże funkcji co wynika z tych słów -
każdemu oddawało, to po co w ogóle tworzyć tą wartość? Nie lepiej najzwyczajniej przydzielić graczowi to, co chcesz przydzielić? Przejdź do postu
#1
Napisano 13.10.2014 17:44
#4
Napisano 13.10.2014 20:43 Najlepsza odpowiedź
Albo robisz pętle po graczach albo robisz zmienną bez tablicy
Po co, jak wystarczy tylko w evencie client_connect dać jakąś wartość na true?
Jednak skoro chcesz zrobić to na pętli to:
public asd(){ new wartosc[33]; for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){ wartosc[i] = true; } }
Pamiętając o tym, że to wykona się tylko raz dla iluś tam graczy, gdy wejdą nowi gracze na serwer, tej wartości nie będą mieli przydzielonej. Czyli będziesz musiał ponownie wykonać funkcję, dlatego lepiej by było dać tą wartość przy łączeniu się na serwer.
Lecz, skoro każdemu chcesz dać wartość na true tejże funkcji co wynika z tych słów -
każdemu oddawało, to po co w ogóle tworzyć tą wartość? Nie lepiej najzwyczajniej przydzielić graczowi to, co chcesz przydzielić?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych