Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Next ranga = nowa umiejętność

pytanie

Najlepsza odpowiedź wiwi249, 25.09.2014 20:35

Z tego co zauważyłem, ranga gracza zapisuje się do zmiennej

ranganum[id];

gdzie id to id gracza. Mając to, możesz np. ustawić umiejętności rangom w Ham_Spawn, ja bym to zrobił za pomocą switcha czy jak tam Ci odpowiada.

#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
...
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1)
...
}

...

public Ham_Spawn_Post(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
         return HAM_IGNORED

    switch(ranganum[id]) {
         case 0: //instrukcje gdy ranganum = 0
         case 1: //instrukcje gdy ranganum = 1 
                   //itp...
    }
    return HAM_IGNORED
}

A jakbyś chciał konkretnie tak, że +HP = ranga to mozna zrobić to w ten sposób:

public Ham_Spawn_Post(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
         return HAM_IGNORED

    set_user_health(id, 100+ranganum[id])
    return HAM_IGNORED
}

co z kolei wymaga dodania jeszcze biblioteki fun do pluginu ;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.09.2014 20:12

Witajcie jak zrobić, aby każda dalsza ranga miała jakąś umiejętność, np 1 ranga = 1 hp, 2 ranga 2 hp itd. Chodzi mi o system z tego tematu http://amxx.pl/topic...lefield-3-rank/

 

Z góry dzięki :))


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.09.2014 20:35   Najlepsza odpowiedź

Z tego co zauważyłem, ranga gracza zapisuje się do zmiennej

ranganum[id];

gdzie id to id gracza. Mając to, możesz np. ustawić umiejętności rangom w Ham_Spawn, ja bym to zrobił za pomocą switcha czy jak tam Ci odpowiada.

#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
...
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1)
...
}

...

public Ham_Spawn_Post(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
         return HAM_IGNORED

    switch(ranganum[id]) {
         case 0: //instrukcje gdy ranganum = 0
         case 1: //instrukcje gdy ranganum = 1 
                   //itp...
    }
    return HAM_IGNORED
}

A jakbyś chciał konkretnie tak, że +HP = ranga to mozna zrobić to w ten sposób:

public Ham_Spawn_Post(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
         return HAM_IGNORED

    set_user_health(id, 100+ranganum[id])
    return HAM_IGNORED
}

co z kolei wymaga dodania jeszcze biblioteki fun do pluginu ;)


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 25.09.2014 20:39

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pytanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych