Witam proszę o 1 perk ze sma.
Nazwa perku AK GO.
Opis daje broń ak47+70 dmg z niej i zmienia jej skin.
Model broni u mnie to models/Perk/ak47.mdl
Proszę też by był plik .sma bo później przerobie do innych perków.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.09.2014 12:57
Witam proszę o 1 perk ze sma.
Nazwa perku AK GO.
Opis daje broń ak47+70 dmg z niej i zmienia jej skin.
Model broni u mnie to models/Perk/ak47.mdl
Proszę też by był plik .sma bo później przerobie do innych perków.
Napisano 15.10.2014 14:26
proszę bardzo z tym, że
v_ak47 - to co my widzimy
p_ak47 - to co inni widzą
w_ak47 - lezaca na ziemi
#include <amxmodx>
#include <codmod>#include <engine>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new const perk_name[] = "AK GO";new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i +70 DMG z niego";new bool:ma_perk[33];public plugin_init(){register_plugin(perk_name, "1.0", "ceglacl")cod_register_perk(perk_name, perk_desc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");}public cod_perk_enabled(id){cod_give_weapon(id, CSW_AK47);ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){cod_take_weapon(id, CSW_AK47);ma_perk[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_perk[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}public plugin_precache(){precache_model("models/Perk/w_ak47.mdl");precache_model("models/Perk/p_ak47.mdl");precache_model("models/Perk/v_ak47.mdl");}public CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(ma_perk[id]){if(weapon == CSW_AK47) {set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Perk/v_ak47.mdl")set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/Perk/p_ak47.mdl")}}}public fw_SetModel(entity, model[]){if(!pev_valid(entity))return FMRES_IGNOREDif(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))return FMRES_IGNORED;new entityowner = pev(entity, pev_owner);if(!ma_perk[entityowner])return FMRES_IGNORED;engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/Perk/w_ak47.mdl")return FMRES_SUPERCEDE}
Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024 zm, zp, cod |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 cod, codmod |
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 perk |
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 perk |
|
|||
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych