Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

przechodzenie broni po zmianie klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 13:14

Zrobiłem klasę z menu wyboru broni na początku rundy, jak się już wybierze tą broń i w tej samej rundzie zmieni klasę na inną, to w kolejnej ma się broń zmienionej klasy + tą, którą wybrało się z menu na poprzedniej klasie. Jak sprawić, żeby broń z menu nie przechodziła na kolejne klasy?

public usuwaniebroni(id)
{
	if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		cod_take_weapon(id, CSW_M4A1)
		cod_take_weapon(id, CSW_AK47)
		set_task(0.2, "menu", id);
	}
}
public menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id))
	{
		client_print(id, print_chat, "Sprobuj gdy bedziesz zyl.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	else
	{
		if(sprawdz_bronie(id, disallowed)) 
		{
			client_print(id, print_chat, "Masz juz bron!");
		}
		else
		{
			new menu = menu_create("Wybierz bron", "wybor");
			
			menu_additem(menu, "M4A1");
			menu_additem(menu, "Ak47");
			
			menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
			menu_display(id, menu);
		}
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybor(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			
			cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
			give_item(id, "ammo_556nato");
			give_item(id, "ammo_556nato");
			give_item(id, "ammo_556nato");
		}
		case 1:
		{
			cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
			give_item(id, "ammo_762nato");
			give_item(id, "ammo_762nato");
			give_item(id, "ammo_762nato");
			give_item(id, "ammo_762nato");
		
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 18.09.2014 13:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 19.09.2014 07:54

Wystarczyło dodać broń z menu do disabled. Do zamknięcia. xD


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych