Zrobiłem klasę z menu wyboru broni na początku rundy, jak się już wybierze tą broń i w tej samej rundzie zmieni klasę na inną, to w kolejnej ma się broń zmienionej klasy + tą, którą wybrało się z menu na poprzedniej klasie. Jak sprawić, żeby broń z menu nie przechodziła na kolejne klasy?
public usuwaniebroni(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { cod_take_weapon(id, CSW_M4A1) cod_take_weapon(id, CSW_AK47) set_task(0.2, "menu", id); } } public menu(id) { if(!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id)) { client_print(id, print_chat, "Sprobuj gdy bedziesz zyl.") return PLUGIN_CONTINUE; } else { if(sprawdz_bronie(id, disallowed)) { client_print(id, print_chat, "Masz juz bron!"); } else { new menu = menu_create("Wybierz bron", "wybor"); menu_additem(menu, "M4A1"); menu_additem(menu, "Ak47"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public wybor(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } switch(item) { case 0: { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); } case 1: { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 18.09.2014 13:21