Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana szybkosci poruszania gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.08.2009 15:07

pewnie chodziło o coś takiego:
case 21:
case 22:
poprawnie>>
case 21, 22:

  • +
  • -
  • 0

#22 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 26.08.2009 15:21

podczas polaczenia sie z serwerem przeciez nikt nie ma zadnej broni :P
mysl logicznie :)

#23 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2009 15:31

kyku wiem wiem mam pomysł jak to zrobić zobaczymy czy zadziała :)

[ Dodano: 26-08-2009, 20:22 ]
mam pytanie czy można zrobić coś takiego:
#define ASD 
switch(bron_id) 
    { 
    case 6,4,9,25,29,1,10,11,16,17,26,23,7,19,12: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,250.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 30: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,248.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 5,15,14,8: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,240.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 27: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,235.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 21,22: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,230.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 28,20: 
    { 
    	set_user_maxspeed(id,220.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    } 
    case 13,24,18:
    { 
    	set_user_maxspeed(id,210.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    }
    case 3:
    {
    	set_user_maxspeed(id,260.0+100.0)
	speed[id] = 4.0;
    }
        
  } 
co :) ?
  • +
  • -
  • 0

#24 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 26.08.2009 21:37

raczej nie ;>

#25 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.08.2009 22:11

raczej nie

dlaczego? mało optymalne, ale da się skompilować i powinno działać użyte w odpowiednim miejscu (CurWeapon)

Polecam zrobić to z pomocą tablicy:
new const Float:gfCSSpeeds[]={
	000.0,
	250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
	250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,               
	250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,    
	250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,              
	230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,            
	250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
i potem
new Float:fNowaPredkosc=gfCSSpeeds[bron_id]+100.0;

  • +
  • -
  • 0

#26 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2009 08:22

R3X dzięki :) a i jeszcze jedno pytanie czy w pawn tworzymy tak samo tablice wielowymiarowe jak w c++ lub c
  • +
  • -
  • 0

#27 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 27.08.2009 08:37

Troche latwiej.

Po prostu

new tablica_5wym[32][8][7][2][74]

i powinno smigac, choc nigdy nie bawilem sie tablica wiecej niz 3 wym. w pawnie... (2wym czesto).
  • +
  • -
  • 0

#28 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2009 08:39

miczu jak łatwiej tak samo :)

[ Dodano: 27-08-2009, 10:02 ]
w pawnie tablice są tak samo numerowane jak w c :) ? czyli od 0 ?

[ Dodano: 27-08-2009, 10:43 ]
dobra juz nie wiem co robić plugin nie działa gdy zrobie ustawianie predkosci tak:
bron_id=cs_get_weapon_id(id) 
	set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0)
ale gdy zrobię tak :

set_user_maxspeed(id,325.0)
	bron_id=cs_get_weapon_id(id)
to działa czyli robię coś źle w tej linijce :
bron_id=cs_get_weapon_id(id)
tylko co :?
cały kod:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <engine> 
#include <fun> 
#include <fakemeta> 
#include <cstrike> 


#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Home" 
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 

new speed_jest_na_runde = 1      // 1 - tak   0 - nie 
new speed[33]; 
new one_cost 
new two_cost 
new three_cost 
new four_cost 
new bron_id
new const Float:gfCSSpeeds[]={ 
	000.0,
	250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 
	250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,                
	250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,    
	250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,              
	230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,            
	250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 
}

public plugin_init() { 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); 
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 
	register_clcmd("say /rate","menu") 
	register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2"); 
	set_cvar_num("sv_maxspeed", 360); 
	one_cost = register_cvar("one_cost","2500") 
	two_cost = register_cvar("two_cost","5000") 
	three_cost = register_cvar("three_cost","7500") 
	four_cost = register_cvar("four_cost","10000") 
} 
public client_connect(id)
{
	speed[id] = 0
}
public Event_Change_Weapon(id){ 
	bron_id=cs_get_weapon_id(id)
	if(speed[id] == 0)
	{
		set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id])
	}
	if(speed[id] == 1)
	{
		set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+25.0)
	}
	if(speed[id] == 2)
	{
		set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+50.0)
	}
	if(speed[id] == 3)
	{
		set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0)
	}
	if(speed[id] == 4)
	{
		set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+100.0)
	}
} 
public Koniec_Rundy(id){ 
	
	if(speed_jest_na_runde){ 
		bron_id=cs_get_weapon_id(id)
		for(new id; id<33; id++){    
			
			if(is_user_connected(id)){ 
				
				set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]) 
				
			} 
			
		} 
		
	}
}
public menu(id){ 
	show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu"); 
	return PLUGIN_HANDLED 
} 

public menu2(id,key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{ 
			one(id); 
		} 
		case 1: 
		{ 
			two(id); 
		} 
		case 2: 
		{ 
			three(id); 
		} 
		case 3: 
		{ 
			four(id); 
		} 
	} 
} 

public one(id) 
{ 
	if(is_user_alive(id)==0) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(one_cost)) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(one_cost)) 
	bron_id=cs_get_weapon_id(id) 
	set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+25.0)
	return PLUGIN_HANDLED 
} 
public two(id) 
{ 
	if(is_user_alive(id)==0) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(two_cost)) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(two_cost)) 
	bron_id=cs_get_weapon_id(id) 
	set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+50.0)
	return PLUGIN_HANDLED 
} 
public three(id) 
{ 
	if(is_user_alive(id)==0) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(three_cost)) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(three_cost))
	bron_id=cs_get_weapon_id(id) 
	set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0)
	return PLUGIN_HANDLED 
} 
public four(id) 
{ 
	if(is_user_alive(id)==0) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(four_cost)) 
	{ 
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(four_cost)) 
	bron_id=cs_get_weapon_id(id) 
	set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+100.0)
	return PLUGIN_HANDLED 
}






  • +
  • -
  • 0

#29 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 27.08.2009 16:54

cs_get_weapon_id ( index )

Notes:
index is the entity index of the weapon


Index to nie jest id gracza, tylko id obiektu broni (kazda bron to inny obiekt, entity). Podajac id obiektu (broni) zwraca ci numer odpowiadajacy typu broni.
  • +
  • -
  • 0

#30 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.08.2009 16:57

http://wiki.amxmodx.... ... #CurWeapon

drugi parametr to ID broni, nic nie musisz pobierać od silnika :P bierz
read_data(2)

  • +
  • -
  • 0

#31 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2009 17:11

nie działa
bron=read_data(2)
kompilować się kompiluje ale działać niet
  • +
  • -
  • 0

#32 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 27.08.2009 17:25

Uzywasz w funkcji CurWeapon czy moze gdzies gdzie to nie wystepuje?
  • +
  • -
  • 0

#33 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.08.2009 17:26

new bron = read_data(2)
  • +
  • -
  • 0

#34 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2009 17:35

miczu tak używam muszę sprawdzić jako broń ma gościu zanim dodam mu unitów rozumiem że nie można ;> ?

[ Dodano: 27-08-2009, 19:44 ]
yupi :) plugin działa w 100 % dzięki wszystkim leci pomógł do każdego
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych