case 21: case 22:poprawnie>>
case 21, 22:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.08.2009 15:07
case 21: case 22:poprawnie>>
case 21, 22:
Napisano 26.08.2009 15:21
Napisano 26.08.2009 15:31
#define ASD switch(bron_id) { case 6,4,9,25,29,1,10,11,16,17,26,23,7,19,12: { set_user_maxspeed(id,250.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 30: { set_user_maxspeed(id,248.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 5,15,14,8: { set_user_maxspeed(id,240.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 27: { set_user_maxspeed(id,235.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 21,22: { set_user_maxspeed(id,230.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 28,20: { set_user_maxspeed(id,220.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 13,24,18: { set_user_maxspeed(id,210.0+100.0) speed[id] = 4.0; } case 3: { set_user_maxspeed(id,260.0+100.0) speed[id] = 4.0; } }co ?
Napisano 26.08.2009 21:37
Napisano 26.08.2009 22:11
dlaczego? mało optymalne, ale da się skompilować i powinno działać użyte w odpowiednim miejscu (CurWeapon)raczej nie
new const Float:gfCSSpeeds[]={ 000.0, 250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 }i potem
new Float:fNowaPredkosc=gfCSSpeeds[bron_id]+100.0;
Napisano 27.08.2009 08:22
Napisano 27.08.2009 08:37
Napisano 27.08.2009 08:39
bron_id=cs_get_weapon_id(id) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0)ale gdy zrobię tak :
set_user_maxspeed(id,325.0) bron_id=cs_get_weapon_id(id)to działa czyli robię coś źle w tej linijce :
bron_id=cs_get_weapon_id(id)tylko co
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" #define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 new speed_jest_na_runde = 1 // 1 - tak 0 - nie new speed[33]; new one_cost new two_cost new three_cost new four_cost new bron_id new const Float:gfCSSpeeds[]={ 000.0, 250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") register_clcmd("say /rate","menu") register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2"); set_cvar_num("sv_maxspeed", 360); one_cost = register_cvar("one_cost","2500") two_cost = register_cvar("two_cost","5000") three_cost = register_cvar("three_cost","7500") four_cost = register_cvar("four_cost","10000") } public client_connect(id) { speed[id] = 0 } public Event_Change_Weapon(id){ bron_id=cs_get_weapon_id(id) if(speed[id] == 0) { set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]) } if(speed[id] == 1) { set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+25.0) } if(speed[id] == 2) { set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+50.0) } if(speed[id] == 3) { set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0) } if(speed[id] == 4) { set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+100.0) } } public Koniec_Rundy(id){ if(speed_jest_na_runde){ bron_id=cs_get_weapon_id(id) for(new id; id<33; id++){ if(is_user_connected(id)){ set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]) } } } } public menu(id){ show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu"); return PLUGIN_HANDLED } public menu2(id,key) { switch(key) { case 0: { one(id); } case 1: { two(id); } case 2: { three(id); } case 3: { four(id); } } } public one(id) { if(is_user_alive(id)==0) { client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(one_cost)) { client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") return PLUGIN_HANDLED } cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(one_cost)) bron_id=cs_get_weapon_id(id) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+25.0) return PLUGIN_HANDLED } public two(id) { if(is_user_alive(id)==0) { client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(two_cost)) { client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") return PLUGIN_HANDLED } cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(two_cost)) bron_id=cs_get_weapon_id(id) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+50.0) return PLUGIN_HANDLED } public three(id) { if(is_user_alive(id)==0) { client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(three_cost)) { client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") return PLUGIN_HANDLED } cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(three_cost)) bron_id=cs_get_weapon_id(id) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+75.0) return PLUGIN_HANDLED } public four(id) { if(is_user_alive(id)==0) { client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(four_cost)) { client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") return PLUGIN_HANDLED } cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(four_cost)) bron_id=cs_get_weapon_id(id) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron_id]+100.0) return PLUGIN_HANDLED }
Napisano 27.08.2009 16:54
cs_get_weapon_id ( index )
Notes:
index is the entity index of the weapon
Napisano 27.08.2009 16:57
read_data(2)
Napisano 27.08.2009 17:11
bron=read_data(2)kompilować się kompiluje ale działać niet
Napisano 27.08.2009 17:25
Napisano 27.08.2009 17:26
Napisano 27.08.2009 17:35
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych