Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana szybkosci poruszania gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2009 15:48

proszę o poprawienie tego kodu bo przy kompilowaniu występują błędy w set_user_maxspeed
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <engine> 



#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Home" 
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_clcmd("say /rate","menu") 
    register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2"); 
} 

public menu(id){ 
    show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu"); 
    return PLUGIN_HANDLED; 
} 

public menu2(id,key) 
{ 
    switch(key) 
    { 
        case 0: 
        { 
            one(id); 
        } 
        case 1: 
        { 
            two(id); 
        } 
        case 2: 
        { 
            thre(id); 
        } 
        case 3: 
        { 
            four(id); 
        } 
    } 
} 

public one(id) 
{ 
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0) 
} 
public two(id) 
{ 
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+50.0) 
} 
public three(id) 
{ 
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+75.0) 
} 
public four(id) 
{ 
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100.0) 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 24.08.2009 15:50

#include <fun>
Jeśli chcesz używać set_user_maxspeed.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2009 16:05

dziękować :) ale plugin chyba do końca nie działa nie widzę różnicy pomiędzy 50 a 100 :? a i jak wybrać broń tzn gracz wybiera opcje pierwszą wtedy plugin zmienia używany własnie slot na slot1 (nóż) dodaje speeda da się tak :) ?
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 24.08.2009 16:23

Spróbuj dać jakąś wyższą wartość, np 1500. Kiedyś też się z tym bawiłem.
Musisz pamiętać, że szybkość zmieni się na normalną po każdej zmianie broni (tak mi się wydaje ;))
No i jeszcze cvar odpowiedzialny za maxymalną szybkość na serverze, sv_maxspeed.

Jeśli już masz zaincludowane engine, to możesz użyć (osobiście z tego korzystałem):
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0)
zamiast set_...
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2009 16:30

dobrze gdy ustawie za pomocą funkcji set_cvar_string komendę sv_maxspeed na 350 gracze nadal będą biegać max 250 unitów a więcej dopiero gdy dodadzą sobie unitów przez /rate ?
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 24.08.2009 22:22

nie zrozumialem co napisales ale po pierwsze sv_maxspeed to nie jest string a liczba (czyli set_cvar_num)
a co do broni to uzyj eventu
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
i zmiennych w ktorych bedzie to, czy gracz ma wiekszego speeda. Jesli tak to w tym evencie ma przywrocic maxspeeda

a tak btw. (Nie chce zakladac kolejnego teamatu poniewaz jest prawie o tym samym :P) wie ktos jak zrobic by przyspieszylo gracza (nawet gdy stoi w miejscu poruszylo by nim do przodu) ? przy duzej predkosci wywalilo by go jak z wyrzutni jakiejs :P
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2009 22:45

no ja zrobiłem to tak
set_cvar_string("sv_maxspeed", "350");
i kompilator się nie doczepił do tego :)

[ Dodano: 25-08-2009, 00:12 ]
dzięki wszystkim mam już swojego pierwszego pluga za sobą :) dalej powinno być już łatwiej ;D (marzenie ściętej głowy ;P)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4


new one_cost
new two_cost
new three_cost
new four_cost
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /rate","menu")
	register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2");
	set_cvar_num("sv_maxspeed", 350);
	one_cost = register_cvar("one_cost","2500")
	two_cost = register_cvar("two_cost","5000")
	three_cost = register_cvar("three_cost","7500")
	four_cost = register_cvar("four_cost","10000")
}

public menu(id){
	show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu");
	return PLUGIN_HANDLED 
}

public menu2(id,key)
{
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			one(id);
		}
		case 1:
		{
			two(id);
		}
		case 2:
		{
			three(id);
		}
		case 3:
		{
			four(id);
		}
	}
}

public one(id)
{
	if(is_user_alive(id)==0)
	{
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(one_cost))
	{
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(one_cost))
	set_user_maxspeed(id,250.0+25.0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public two(id)
{
	if(is_user_alive(id)==0)
	{
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(two_cost))
	{
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(two_cost))
	set_user_maxspeed(id,250.0+50.0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public three(id)
{
	if(is_user_alive(id)==0)
	{
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(three_cost))
	{
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(three_cost))
	set_user_maxspeed(id,250.0+75.0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public four(id)
{
	if(is_user_alive(id)==0)
	{
		client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(four_cost))
	{
		client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(four_cost))
	set_user_maxspeed(id,250.0+100.0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
ale nie ma łatwiejszego sposobu na zmianę aktywnego slota :) ? musi być
  • +
  • -
  • 0

#8 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 24.08.2009 23:54

cos takiego powinno dzialac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4

new speed_jest_na_runde = 1      // 1 - tak   0 - nie
new Float:speed[33]=250.0;
new one_cost
new two_cost
new three_cost
new four_cost

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 
    register_clcmd("say /rate","menu")
    register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2");
    set_cvar_num("sv_maxspeed", 350);
    one_cost = register_cvar("one_cost","2500")
    two_cost = register_cvar("two_cost","5000")
    three_cost = register_cvar("three_cost","7500")
    four_cost = register_cvar("four_cost","10000")
}
public client_connect(id){

    speed[id] = 250.0;	
	
}
public Event_Change_Weapon(id){
    set_user_maxspeed(id,speed[id])
}
public Koniec_Rundy(){

    if(speed_jest_na_runde){
    	
        for(new id; id<33; id++){    
		
            if(is_user_connected(id)){
	    	
                speed[id] = 250.0;
		
            }
	    
        }
	
    }
	
}
public menu(id){
    show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu");
    return PLUGIN_HANDLED
}

public menu2(id,key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            one(id);
        }
        case 1:
        {
            two(id);
        }
        case 2:
        {
            three(id);
        }
        case 3:
        {
            four(id);
        }
    }
}

public one(id)
{
    if(is_user_alive(id)==0)
    {
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(one_cost))
    {
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(one_cost))
    speed[id] = 250.0+25.0;
    set_user_maxspeed(id,speed[id])
    return PLUGIN_HANDLED
}
public two(id)
{
    if(is_user_alive(id)==0)
    {
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(two_cost))
    {
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(two_cost))
    speed[id] = 250.0+50.0;
    set_user_maxspeed(id,speed[id])
    return PLUGIN_HANDLED
}
public three(id)
{
    if(is_user_alive(id)==0)
    {
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(three_cost))
    {
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(three_cost))
    speed[id] = 250.0+75.0;
    set_user_maxspeed(id,speed[id])
    return PLUGIN_HANDLED
}
public four(id)
{
    if(is_user_alive(id)==0)
    {
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(four_cost))
    {
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(four_cost))
    speed[id] = 250.0+100.0;
    set_user_maxspeed(id,speed[id])
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 01:59

dzięki zaraz to sprawdzę ale mam jedno pytanie
co robią funkcje
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); 
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
sprawdziłem na amxmodx.org ale nie zrozumiałem jak się one mają do zmiany broni i zakończenia rundy :) jeśli możesz to wytłumacz mi co one konkretnie robią :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.08.2009 08:32

Kazda bron ma inna predkosc biegania (skrajnie awp i scout) czyli przy kazdej zmianie broni zmienia ci predkosc, wiec musisz w evencie zmiany broni poprawiac sobie predkosc na ta co powinna byc.
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 08:41

miczu wiem o tym :) ale nadal nie wiem co robi ten kod

register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); 
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
:help:
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.08.2009 08:46

register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );

CurWeapon - nazwa eventa rozpoznawana przez amxx'a
Event_Change_Weapon - nazwa funkcji ktora ma byc wywolana
be - flagi eventa

"a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg)
"b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage)
"c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy.
"d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy
"e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )


"1=1" - pierwszy parametr eventu jest rowny 1
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 08:51

kod działa źle :P dlaczego ? a no z awp biegam tak samo jak z nożem
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.08.2009 08:57

Dobrze dziala bo napisales w kodzie, ze co bys nie mial to predkosc podstawowa to 250? :>
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 09:02

chodzi o tą linijkę ?
public client_connect(id){ 

    speed[id] = 250.0;    
    
}
:) ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.08.2009 09:25

public Event_Change_Weapon(id){
set_user_maxspeed(id,speed[id])
}

Raczej tu, a wszystkie 250 w kodzie moglbys zamienic na 1 #define i w razie potrzeby moglbys zmienic tylko w 1 miejscu a nie poprawiac caly plug
  • +
  • -
  • 0

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 09:40

no dobrze zrobiłem tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <engine> 
#include <fun> 
#include <fakemeta> 
#include <cstrike> 


#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Home" 
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 

new speed_jest_na_runde = 1      // 1 - tak   0 - nie 
new Float:speed[33]=250.0; 
new one_cost 
new two_cost 
new three_cost 
new four_cost 
new bron_id

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); 
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 
    register_clcmd("say /rate","menu") 
    register_menu("FirstMenu",MYMENU_KEYS,"menu2"); 
    set_cvar_num("sv_maxspeed", 350); 
    one_cost = register_cvar("one_cost","2500") 
    two_cost = register_cvar("two_cost","5000") 
    three_cost = register_cvar("three_cost","7500") 
    four_cost = register_cvar("four_cost","10000") 
} 
public client_connect(id){ 
    bron_id=cs_get_weapon_id(id)
    switch(bron_id)
    {
    	case 6:
    	case 4:
	case 9:
	case 25:
    	case 29:
	case 1:
	case 10:
	case 11:
	case 16:
	case 17:
	case 26:
	case 23:
	case 7:
	case 19:
	case 12:
	{
		speed[id] = 250.0  
	}
	case 30:
	{
		speed[id] = 245.0
	}
	case 5:
	case 15:
	case 14:
	case 8:
	{
		speed[id] = 240.0
	}
	case 27:
	{
		speed[id] = 235.0
	}
	case 21:
	case 22:
	{
		speed[id] = 230.0
	}
	case 28:
	case 20:
	{
		speed[id] = 220.0
	}
	case 13:
	case 24:
	case 18:
	{
		speed[id] = 210.0
	}
     }
     return PLUGIN_HANDLED
}
	
	
	
	
    
} 
public Event_Change_Weapon(id){ 
    set_user_maxspeed(id,speed[id]) 
} 
public Koniec_Rundy(){ 

    if(speed_jest_na_runde){ 
        
        for(new id; id<33; id++){    
        
            if(is_user_connected(id)){ 
            
                speed[id] = 250.0; 
        
            } 
        
        } 
    
    } 
    
} 
public menu(id){ 
    show_menu(id,MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4,"yRate Menu^n^nw1. +25^n2. +50^n3. +75^n4. +100",-1,"FirstMenu"); 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 

public menu2(id,key) 
{ 
    switch(key) 
    { 
        case 0: 
        { 
            one(id); 
        } 
        case 1: 
        { 
            two(id); 
        } 
        case 2: 
        { 
            three(id); 
        } 
        case 3: 
        { 
            four(id); 
        } 
    } 
} 

public one(id) 
{ 
    if(is_user_alive(id)==0) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(one_cost)) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(one_cost)) 
    speed[id] = get_user_maxspeed(id)+25.0; 
    set_user_maxspeed(id,speed[id]) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 
public two(id) 
{ 
    if(is_user_alive(id)==0) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(two_cost)) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(two_cost)) 
    speed[id] = get_user_maxspeed(id)+50.0; 
    set_user_maxspeed(id,speed[id]) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 
public three(id) 
{ 
    if(is_user_alive(id)==0) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(three_cost)) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(three_cost)) 
    speed[id] = get_user_maxspeed(id)+75.0; 
    set_user_maxspeed(id,speed[id]) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 
public four(id) 
{ 
    if(is_user_alive(id)==0) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Nie żyjesz!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(four_cost)) 
    { 
        client_print(id,print_chat,"Masz za mało kasy!") 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(four_cost)) 
    speed[id] = get_user_maxspeed(id)+100.0; 
    set_user_maxspeed(id,speed[id]) 
    return PLUGIN_HANDLED 
}
ale się nie kompiluje
  • +
  • -
  • 0

#18 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 25.08.2009 09:58

A jak ma się kompilować?
W tym miejscu:
switch(bron_id)
    {
        case 6:
        case 4:
kompilator oczekuje jakiejś akcji w wypadku 6-stki, a u Ciebie tą akcją jest case, więc wywala Ci błąd, że nie ma swicha do tego case.
Więc albo wywal puste case-y, albo powstawiaj klamerki:
switch(bron_id)
    {
        case 6:
       {

        }

  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2009 10:08

nawyk z c++ :P
  • +
  • -
  • 0

#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.08.2009 14:00

W pawnie jak dobrze pamietam to po case jest automatycznie break, ale nie jestem pewny na 100% (pamietam, ze jak wracalem do C to mialem przez to problem).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych