Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[jb cypis] problem z zabawa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NicNieUmniem

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Pikalak
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 24.08.2014 11:15

Witam zrobilem zabawe paintball wszystko smiga nawet kulki leca kolorowe tylko mam maly problem po odliczeniu czasu rozpoczecia zabawy mozna zabic ct rozpatrzylem caly kod i znalazlem rozwiazanie lecz nie umniem go zastosowac proszę o pomoc 

 

 

public fw_touch(bullet, ent)

{
if(check_game)
{
new class[20];
pev(bullet, pev_classname, class, 19);
if (!equali(class, "pbBullet"))
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:origin[3], class2[20], owner = pev(bullet, pev_owner), is_ent_alive = is_user_alive(ent);
pev(ent, pev_classname, class2, 19);
pev(bullet, pev_origin, origin);
 
if (is_ent_alive)
{
if (owner == ent || pev(ent, pev_takedamage) == DAMAGE_NO)
return FMRES_IGNORED;
 
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(get_pcvar_num(damge)), 4098);
}
 
if (!equali(class, class2))
{
set_pev(bullet, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
set_pev(bullet, pev_classname, "pbPaint");
set_pev(bullet, pev_solid, 0);
set_pev(bullet, pev_movetype, 0);
engfunc(EngFunc_SetModel, bullet, "sprites/paintball.spr");
 
new a, findpb = 0;
while (a++ < g_pbcount && !findpb)
if (g_paintballs[a] == bullet)
findpb = g_pbstatus[a] = 2;
 
remove_task(bullet);
remove_task(bullet+TASK_PB_RESET);
 
if (get_pcvar_num(sound))
{
static wav[20];
formatex(wav, 20, is_ent_alive ? "player/pl_pain%d.wav" : "misc/pb%d.wav", is_ent_alive ? random_num(4,7) : random_num(1,4));
emit_sound(bullet, CHAN_AUTO, wav, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
new bool:valid_surface = (is_ent_alive || containi(class2, "door") != -1) ? false : true;
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}
if (valid_surface && zabawa)
{
paint_splat(bullet);
set_task(float(get_pcvar_num(blife)), "paint_reset", bullet+TASK_PB_RESET);
}
else
paint_reset(bullet+TASK_PB_RESET);
 
return FMRES_HANDLED; 
}
 
return FMRES_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
 
proszę O Przerobienia Aby Tylko TT otrzymywalo obrazenia 


#2 NicNieUmniem

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Pikalak
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 24.08.2014 11:55

ref



#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.08.2014 12:15

Daj godmode przy rozpoczynaniu się odliczania do zabawy dla ct.
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 NicNieUmniem

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Pikalak
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 24.08.2014 13:48

Wszystko Dziala Tylko Jak TT strzeli CT to farba sie zatrzymuje na tym ct jak by sie zamrozila i nastempuje CRASH SERWA error log brak :/

dodatkowo niektorzy gracze nie otrzymuja broni 

dam cale sma 

 

proszę o Naprawe

Załączone pliki


Użytkownik NicNieUmniem edytował ten post 24.08.2014 13:50





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych