Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep na czas



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MiroX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łóź
Offline

Napisano 22.08.2014 15:11

Witam.
Napisałem plugin sklep z broniami i granatami. Wszystko działa dobrze. Mam prośbę żeby ktoś dodał: że kupować można było tylko przez pierwsze 15 sekund od rozpoczęcia rundy i że granat, smoke i def można kupić tylko 1 na rundę a flasha 2 na rundę.
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fun>

#define PLUGIN "Sklep"

#define VERSION "1.1"

#define AUTHOR "Maruda"



public plugin_init() {



register_clcmd("say /sklep", "Menu");
register_clcmd("say /shop", "Menu");

}

public Menu (id)

{

new menu= menu_create("Paintball sklep", "menu_h");

menu_additem (menu, "Marker  \r2700$");

menu_additem (menu, "Scout");

menu_additem (menu, "Grenade");

menu_additem (menu, "Flash");

menu_additem (menu, "Smoke");

menu_additem (menu, "Defuser");

menu_display (id, menu)

}

public menu_h (id, menu , item)

{

if(item == MENU_EXIT)

{

  menu_destroy(menu)

  return PLUGIN_CONTINUE

}

new kasa = cs_get_user_money(id);

switch(id,item)

{

  case 0:

   {

new cena = 2700; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);

   give_item(id, "weapon_mp5navy");
   
   give_item(id,"ammo_9mm")

   menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }
 

  case 1:

  {
 
  new cena = 2000; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);

  give_item(id, "weapon_scout");
 
  give_item(id,"ammo_762nato")

  menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }

  case 2:
 
  {
 
  new cena = 300; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);

  give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
  menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }
 
 case 3:

  {
 
  new cena = 200; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);
   
  give_item(id, "weapon_flashbang");

  menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }
 
  case 4:

  {
 
  new cena = 300; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);
   
  give_item(id, "weapon_smokegrenade");

  menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }
 
  case 5:

  {
 
  new cena = 400; //cena

if(!is_user_alive(id))

{

client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

if (kasa < cena)

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

cs_set_user_money(id, kasa-cena);
   
  give_item(id, "item_thighpack");

  menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;

  }
}

return 0;

}

Użytkownik MiroX edytował ten post 22.08.2014 15:12

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych