Witam.
Napisałem plugin sklep z broniami i granatami. Wszystko działa dobrze. Mam prośbę żeby ktoś dodał: że kupować można było tylko przez pierwsze 15 sekund od rozpoczęcia rundy i że granat, smoke i def można kupić tylko 1 na rundę a flasha 2 na rundę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Sklep" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "Maruda" public plugin_init() { register_clcmd("say /sklep", "Menu"); register_clcmd("say /shop", "Menu"); } public Menu (id) { new menu= menu_create("Paintball sklep", "menu_h"); menu_additem (menu, "Marker \r2700$"); menu_additem (menu, "Scout"); menu_additem (menu, "Grenade"); menu_additem (menu, "Flash"); menu_additem (menu, "Smoke"); menu_additem (menu, "Defuser"); menu_display (id, menu) } public menu_h (id, menu , item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE } new kasa = cs_get_user_money(id); switch(id,item) { case 0: { new cena = 2700; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "weapon_mp5navy"); give_item(id,"ammo_9mm") menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1: { new cena = 2000; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id,"ammo_762nato") menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 2: { new cena = 300; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "weapon_hegrenade"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 3: { new cena = 200; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "weapon_flashbang"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 4: { new cena = 300; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 5: { new cena = 400; //cena if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa < cena) { client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa-cena); give_item(id, "item_thighpack"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } } return 0; }
Użytkownik MiroX edytował ten post 22.08.2014 15:12