Witam chciałbym ze zwykłego hud zrobic cos takiego gdzie to zmienic i co wpisac by takie było oraz prosił bym o fajnego vipa na cod moda 401
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 20.08.2014 12:26
#2
Napisano 20.08.2014 13:19
Moze podasz kody sma.
Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/
Jesli pomogłem daj
#3
Napisano 20.08.2014 13:29
Nie zauważyłem
Załączone pliki
#4
Napisano 20.08.2014 13:37
Funkcja od pokazywania tych wiadomości jest tu:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Ta linijka odpowiada dokładnie za to co jest wyświetlone:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
A tą sobie formatujesz jak ma być wyświetlony ten tekst (kolor, pozycja itp.)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
A opis tej funkcji masz tu:
set_hudmessage(red, green, blue, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4)
red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
effects=0 - efekty hud (0- brak efektu 1-migający 2- wypisujący literka po literce)
Float:fxtime=6.0 - czas pojawiania się efektu
Float:holdtime=12.0 - czas jak długo ma być wyświetlany hud
Float:fadeintitme=0.1 - czas wejścia hudu
Float:fadeouttime=0.2 - czas wyjścia hudu
channel=4 - kanał hudu (są 4 kanały, jeśli 2 wiadomości hud zostaną zapisane na tym samym kanale to jedna wiadomość nadpisze drugą, jeśli wstawione zostanie -1 to kanał zostanie wybrany automatycznie
Jakbyś czegoś nie rozumiał, pisz.
#5
Napisano 20.08.2014 15:46
Mogłby by ktos to zrobic i by pisało czy ktos robi misje czy nie
#6
Napisano 20.08.2014 18:04
Czy ktos robi misje to jest oddzielny plugin,tak samo monety. Nie zminiałem koloru hud ponieważ mozesz to zrobić sam zminiając trzy pierwsze liczby.
Załączone pliki
Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/
Jesli pomogłem daj
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych