Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Prosba o zmiana hud oraz vipaProsba o modyfikacje hud

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Narx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Busko
Offline

Napisano 20.08.2014 12:26

Witam chciałbym ze zwykłego hud zrobic cos takiego gdzie to zmienic i co wpisac by takie było oraz prosił bym o fajnego vipa na cod moda 401

hqdefault.jpg


  • +
  • -
  • 0

#2 Wszechwiedzący

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.08.2014 13:19

Moze podasz kody sma.


Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Jesli pomogłem daj  :plus:


#3 Narx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Busko
Offline

Napisano 20.08.2014 13:29

Nie zauważyłem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 20.08.2014 13:37

Funkcja od pokazywania tych wiadomości jest tu:

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ta linijka odpowiada dokładnie za to co jest wyświetlone:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

A tą sobie formatujesz jak ma być wyświetlony ten tekst (kolor, pozycja itp.)

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

A opis tej funkcji masz tu:

 

set_hudmessage(red, green, blue, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4)

 

red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
effects=0 - efekty hud (0- brak efektu 1-migający 2- wypisujący literka po literce)
Float:fxtime=6.0 - czas pojawiania się efektu
Float:holdtime=12.0 - czas jak długo ma być wyświetlany hud
Float:fadeintitme=0.1 - czas wejścia hudu
Float:fadeouttime=0.2 - czas wyjścia hudu
channel=4 - kanał hudu (są 4 kanały, jeśli 2 wiadomości hud zostaną zapisane na tym samym kanale to jedna wiadomość nadpisze drugą, jeśli wstawione zostanie -1 to kanał zostanie wybrany automatycznie

 

 

Jakbyś czegoś nie rozumiał, pisz.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 Narx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Busko
Offline

Napisano 20.08.2014 15:46

Mogłby by ktos to zrobic i by pisało czy ktos robi misje czy nie


  • +
  • -
  • 0

#6 Wszechwiedzący

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.08.2014 18:04

Czy ktos robi misje to jest oddzielny plugin,tak samo monety. Nie zminiałem koloru hud ponieważ mozesz to zrobić sam zminiając trzy pierwsze liczby.

 

 

Załączone pliki


Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Jesli pomogłem daj  :plus:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych