Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szansa na trafienie hs

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.03.2013 09:22

Witam

Posiada ktoś kod w którym by była szansa na trafienie (1/x) hs

typu

Masz 1/8 szansy na trafienie hs


Za pomoc daje plusy
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.03.2013 10:37

register_forward( FM_TraceLine, "TraceLine" );

public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_pHit, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Nie mam pewności czy zadziała
  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.03.2013 12:10

Nie działa
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.03.2013 22:25


public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;

if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Drobny błąd Filipa w drugim argumencie set_tr2. Teraz powinno działać. Ew. modyfikuj TraceLine w Ham_TraceAttack.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2013 22:56

łap klasę :PP

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED

	    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
	    {
			    set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
	    }
	    return HAM_IGNORED
}

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#6 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 09.07.2013 13:56

jak chce na cod stary przerobic to robie cos takiego

 

do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje

 

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
     {
             set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
     }

 

to bedzie dzialac ?


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 13:56

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych