←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Szansa na trafienie hs

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 09.03.2013

Witam

Posiada ktoś kod w którym by była szansa na trafienie (1/x) hs

typu

Masz 1/8 szansy na trafienie hs


Za pomoc daje plusy
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 09.03.2013

register_forward( FM_TraceLine, "TraceLine" );

public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_pHit, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Nie mam pewności czy zadziała
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 09.03.2013

Nie działa
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 24.03.2013


public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;

if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Drobny błąd Filipa w drugim argumencie set_tr2. Teraz powinno działać. Ew. modyfikuj TraceLine w Ham_TraceAttack.
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 24.03.2013

łap klasę :PP

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED

	    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
	    {
			    set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
	    }
	    return HAM_IGNORED
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 09.07.2013

jak chce na cod stary przerobic to robie cos takiego

 

do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje

 

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
     {
             set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
     }

 

to bedzie dzialac ?


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 13:56
Odpowiedz