I czemu się dziwić, że wiadomość pokazuje się przy każdym trafieniu, skoro w warunku nie ma sprawdzenia czy gracz zyskał poziom?
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]) //TUTOR
//set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
//ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
if( poziom_gracza[ id ] == 50 || poziom_gracza[ id ] == 100 )
{
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s osiagnal %i poziom!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id]);
}
na
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]) //TUTOR
//set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
//ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
if( poziom_gracza[ id ] == 50 || poziom_gracza[ id ] == 100 )
{
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s osiagnal %i poziom!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id]);
}
}
a jeśli chcesz, żeby wiadomość pokazywała się po prostu co 50 poziom, to od tego masz % (reszta z dzielenia), czyli
if(!(poziom_gracza[id] % 50))