Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] podczas gdy "odgrywamy" public X to public Y się wyłącza - jak?


Najlepsza odpowiedź szelbi, 06.08.2014 11:35

W WyswietlMenu dodaj

new cb = menu_makecallback("Menu_callback");

Później

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);

zamieniasz na

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0, cb);

Niżej dodajesz

public Menu_callback(id, menu, item)
{
	if(item == 1 && wybrana_opcja == 1)
	return ITEM_DISABLED;

	return ITEM_ENABLED;
}

itd.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:07

Witam,

Mam pytanie dotyczące wyłączenia public X gdy "serwer używa" public Y.

 

Chodzi mi o to, że mam menu:

public WyswietlMenu(id) 
{
	new menu = menu_create("\yBlabla:", "WyswietlMenu_Uchwyt");
	menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wZZZZ", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wYYY", "3", 0);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}

i jak zrobić coś takiego, że gdy gracz wybierze pierwszą opcje to opcja druga i trzecią zostaną wyłączone ?

ps.
sorry ale inaczej tego wytłumaczyć nie potrafię :(


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:11

new wybrana_opcja = 0;
switch(item)
	{
	case 0: wybrana_opcja = 1;
	case 1: wybrana_opcja = 2;
	case 2: wybrana_opcja = 3;
	}

 Robisz callback i sprawdzasz ile jest równe wybrana_opcja i według tego blokujesz pozycje.


  • +
  • -
  • 1

#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:19

	switch(key)
	{	
	case 1:
		{
			PokazHUD(id)
			wybrana_opcja = 1;
		}
	case 2:
		{
			StylBF2(id)
			wybrana_opcja = 2;
		}
	case 3:
		{
			NaCzacie(id)
			wybrana_opcja = 3;
		}
	}

zrobiłem coś takiego i wywala mi błąd:

rangi.smax(592) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "wybrana_opcja"

gdzie nic nie dodawałem w tej linii.


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:20

Bo ustawiasz wartość, a nigdzie jej nie używasz. Kiedy dodasz callbacka wszystko będzie OK.


  • +
  • -
  • 0

#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:29

możesz wytłumaczyć jak dodać tego callbacka ?


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 06.08.2014 11:30

http://amxx.pl/dokum...95/menu_additem


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#7 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:34

czytałem i nic nie rozumiem ;(


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#8 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:35   Najlepsza odpowiedź

W WyswietlMenu dodaj

new cb = menu_makecallback("Menu_callback");

Później

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);

zamieniasz na

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0, cb);

Niżej dodajesz

public Menu_callback(id, menu, item)
{
	if(item == 1 && wybrana_opcja == 1)
	return ITEM_DISABLED;

	return ITEM_ENABLED;
}

itd.


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych