Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] podczas gdy "odgrywamy" public X to public Y się wyłącza - jak?


Najlepsza odpowiedź szelbi, 06.08.2014 11:35

W WyswietlMenu dodaj

new cb = menu_makecallback("Menu_callback");

Później

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);

zamieniasz na

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0, cb);

Niżej dodajesz

public Menu_callback(id, menu, item)
{
	if(item == 1 && wybrana_opcja == 1)
	return ITEM_DISABLED;

	return ITEM_ENABLED;
}

itd.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:07

Witam,

Mam pytanie dotyczące wyłączenia public X gdy "serwer używa" public Y.

 

Chodzi mi o to, że mam menu:

public WyswietlMenu(id) 
{
	new menu = menu_create("\yBlabla:", "WyswietlMenu_Uchwyt");
	menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wZZZZ", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wYYY", "3", 0);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}

i jak zrobić coś takiego, że gdy gracz wybierze pierwszą opcje to opcja druga i trzecią zostaną wyłączone ?

ps.
sorry ale inaczej tego wytłumaczyć nie potrafię :(


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:11

new wybrana_opcja = 0;
switch(item)
	{
	case 0: wybrana_opcja = 1;
	case 1: wybrana_opcja = 2;
	case 2: wybrana_opcja = 3;
	}

 Robisz callback i sprawdzasz ile jest równe wybrana_opcja i według tego blokujesz pozycje.


  • +
  • -
  • 1

#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:19

	switch(key)
	{	
	case 1:
		{
			PokazHUD(id)
			wybrana_opcja = 1;
		}
	case 2:
		{
			StylBF2(id)
			wybrana_opcja = 2;
		}
	case 3:
		{
			NaCzacie(id)
			wybrana_opcja = 3;
		}
	}

zrobiłem coś takiego i wywala mi błąd:

rangi.smax(592) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "wybrana_opcja"

gdzie nic nie dodawałem w tej linii.


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:20

Bo ustawiasz wartość, a nigdzie jej nie używasz. Kiedy dodasz callbacka wszystko będzie OK.


  • +
  • -
  • 0

#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:29

możesz wytłumaczyć jak dodać tego callbacka ?


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 06.08.2014 11:30

http://amxx.pl/dokum...95/menu_additem


  • +
  • -
  • 0

#7 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.08.2014 11:34

czytałem i nic nie rozumiem ;(


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#8 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.08.2014 11:35   Najlepsza odpowiedź

W WyswietlMenu dodaj

new cb = menu_makecallback("Menu_callback");

Później

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);

zamieniasz na

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0, cb);

Niżej dodajesz

public Menu_callback(id, menu, item)
{
	if(item == 1 && wybrana_opcja == 1)
	return ITEM_DISABLED;

	return ITEM_ENABLED;
}

itd.


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych