Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

basebuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Soldier

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.07.2014 12:31

Witam proszę do was z prośbą i jednocześnie z zapytaniem czy nie smuci was, że na zm jest tyle itemów a na bb kilka i to dosyć oklepanych. Jest to dla mnie trudne ponieważ nie umiem przerabiać pluginów itp. dlatego proszę z prośbą, gdyby ktoś był tak miły i przerobił ten pluginy na BaseBuilder:))

 

http://amxx.pl/topic...cz-ognia-z-cso/

 

http://amxx.pl/topic...elność-z-broni/

 

http://amxx.pl/topic...em-electro-mp5/

 

http://amxx.pl/topic/27190-dual-mp5/

 

wielka prośba za pomoc ogromny + i wdzięczność <3 Korzystam z wersjii BaseBuilder 6.5 oraz z system ammopacków by GoQ


  • +
  • -
  • 0

#2 Derek5

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2014 20:55

Powiem ci jak się przerabia itemy.

1. U góry #include <zombieplague> zamieniasz na #include <basebuilder>

2. W tej linijce:

    g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

Robisz tak:

    item=dodaj_extra_item("Opis",koszt,team)

np.:

    item=dodaj_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, 2)   , 1=zombie , 2=ludzie chyba tak  to było :D

3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
    {
[...]

 

public wybrano_item(player, itemid)
{
    if (itemid == item)
    {

[...]

 

I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać :D


  • +
  • -
  • 2

#3 Soldier

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.07.2014 21:19

3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
    {
[...]

 

public wybrano_item(player, itemid)
{
    if (itemid == item)
    {

[...]

 

I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać :D

 

 

 

tej części nie do końca rozumiem a konkretnie tego:

 

    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Derek5

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.07.2014 09:29

   g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

chodzi o to że itemid musi się równać temu co jest przed zp_register_extra_item czyli jak jest tak dajesz

 

    if (itemid == g_szybk)

 

Ale do itemów do ammopacków by GoQ dajemy przed tym "item" czyli wygląda to tak

 

   item = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

a niżej:

 

    if (itemid == item)

 

Oczywiście te zp_register_extra_item musi być zamienione na dodaj_extra_item bo tak jest w ammopackach by GoQ :)

 

Powiem ci teraz na przykładzie electro mp5. U góry dajesz również zamiast <zombieplague> to <basebuilder>

W electro mp5 jest tak:

 

    g_item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

I tak jak wcześniej początek zamieniasz na "item"

 

    item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

A to dalej jak wcześniej:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

Zamiast ZP_TEAM_HUMAN dajesz liczby , 1-zombie , 2-ludzie , Ostatecznie:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, 2)

 

Szukasz tego:

 

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == g_item)
    {
        Color(player,"!g[ZP] !nKupiles Elektryczna Bron!")  
        
        g_electroweapon[player] = true
        
        strip_user_weapons(player)
        
        give_item(player, "weapon_mp5navy")
        
        cs_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 120)  
        
        set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
        show_hudmessage(player, "Energetyczna Moc aktywna!!")
        
    }
}
 

Teraz g_item zamieniasz na item i powinno być gotowe.

 

Jeszcze bym zapomniał , w każdym zmieniasz w "+50% Szybkostrzelnosci z broni" masz na początku:

 

new g_szybk zamieniasz na

 

new item

 

Tak samo w electro tym w electro jest

 

new g_item

 

zamieniasz na

 

new item

 

Myślę , że dobrze wytłumaczyłem , ja zabardzo tłumaczyć nie umiem.


Użytkownik Derek5 edytował ten post 27.07.2014 09:34

  • +
  • -
  • 1

#5 Soldier

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.07.2014 20:38

To chyba troche trudniejsze

 

zp_electro_weapon.sma(17) : error 017: undefined symbol "dodaj_extra_item"
zp_electro_weapon.sma(18) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(18) : error 017: undefined symbol "itemid"
zp_electro_weapon.sma(21) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(84) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(100) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(114) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_survivor"


  • +
  • -
  • 0

#6 Derek5

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.07.2014 21:04

Proszę te 2 pluginy , w miotaczu ognia nie ma .sma a ten dual mp5 to jest extra item który nie będzie w sklepie tylko wywołany na komendę , i nie umiem go przerobić , to trzeba pokombinować jakoś :)

Nie sprawdzałem czy się kompiluje , jak coś pisz to szybko poprawię.

 

Załączony plik  szybkostrzelnosc_bronie.sma   2,13 KB  27 Ilość pobrań
  szybkostrzelnosc_bronie.amxx

Załączony plik  bb_electro_weapon.sma   4,23 KB  33 Ilość pobrań
  bb_electro_weapon.amxx


  • +
  • -
  • 0

#7 Soldier

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.07.2014 22:31

NIe kompiluje sie


  • +
  • -
  • 0

#8 Derek5

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.07.2014 08:24

Zapomniałem dodać #include <ammopacks.inc> to się jeszcze dodaje :)

 

Już się kompiluje bo sprawdzałem :]

 

Jak chcesz jeszcze jakieś itemy mogę ci zrobić np. golden ak

 

Załączony plik  szybkostrzelnosc_bronie.sma   2,15 KB  34 Ilość pobrań
  szybkostrzelnosc_bronie.amxx

Załączony plik  bb_electro_weapon.sma   4,25 KB  37 Ilość pobrań
  bb_electro_weapon.amxx

Załączony plik  ammopacks.inc   1,06 KB  23 Ilość pobrań

 

 


Użytkownik Derek5 edytował ten post 28.07.2014 08:24

  • +
  • -
  • 0

#9 Soldier

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2014 12:14

Itemy nie wyświetlają się w sklepie temat aktualny.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: basebuilder

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych