Witam.
Mam problem z dokonaniem bardziej dynamicznej podmiany broni.
Chodzi mi o to, że gdy gracz kupi m4a1 za pomocą komendy "m4a2" to dostaje broń ze zmienionym modelem i zwiększonym dmg. Natomiast po normalnym zakupie m4 dostaje standardową m4. Problem jest w tym, że nieważne czy użyję komendy, czy kupię m4 w sklepie to i tak podmienia mi model. Da się to "rozdzielić"? Jeżeli tak to pokażcie jak, będę bardzo wdzięczny za wskazówki.
Oto kod źródłowy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwItemDeploy",1);
register_clcmd("m4a2","m4a2");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/w_m4a1.mdl");
//precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/p_m4a1.mdl");
precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl");
}
public m4a2(id)
{
if(cs_get_user_money(id)>=5100)
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-5100, 1);
}
public fwItemDeploy(wpn)
{
static iOwner;
iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel,"models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl")
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









