Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu po zakupie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 19.07.2014 15:28

Witam. 

Mam problem z dokonaniem bardziej dynamicznej podmiany broni.

Chodzi mi o to, że gdy gracz kupi m4a1 za pomocą komendy "m4a2" to dostaje broń ze zmienionym modelem i zwiększonym dmg. Natomiast po normalnym zakupie m4 dostaje standardową m4. Problem jest w tym, że nieważne czy użyję komendy, czy kupię m4 w sklepie to i tak podmienia mi model. Da się to "rozdzielić"? Jeżeli tak to pokażcie jak, będę bardzo wdzięczny za wskazówki.

 

Oto kod źródłowy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwItemDeploy",1);
	register_clcmd("m4a2","m4a2");

}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/w_m4a1.mdl");
	//precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/p_m4a1.mdl");
	precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl");

}
public m4a2(id)
{
	if(cs_get_user_money(id)>=5100)
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-5100, 1);
	


}
public fwItemDeploy(wpn)
{
	static iOwner;
	iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
	
	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel,"models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl")
	
}


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.07.2014 12:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych