Witam.
Mam problem z dokonaniem bardziej dynamicznej podmiany broni.
Chodzi mi o to, że gdy gracz kupi m4a1 za pomocą komendy "m4a2" to dostaje broń ze zmienionym modelem i zwiększonym dmg. Natomiast po normalnym zakupie m4 dostaje standardową m4. Problem jest w tym, że nieważne czy użyję komendy, czy kupię m4 w sklepie to i tak podmienia mi model. Da się to "rozdzielić"? Jeżeli tak to pokażcie jak, będę bardzo wdzięczny za wskazówki.
Oto kod źródłowy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwItemDeploy",1); register_clcmd("m4a2","m4a2"); } public plugin_precache() { precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/w_m4a1.mdl"); //precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl"); } public m4a2(id) { if(cs_get_user_money(id)>=5100) give_item(id, "weapon_m4a1"); cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-5100, 1); } public fwItemDeploy(wpn) { static iOwner; iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner) entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel,"models/GTM_wpn/M4a2/v_m4a1.mdl") }